پیام حضرت آیت الله یزدی، ‌ریاست محترم شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به همایش انجمن‌های اسلامی استان قم

پیام حضرت آیت الله یزدی، ‌ریاست محترم شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به همایش انجمن‌های اسلامی استان قم

مورخ ۱۳۹۴/۱۰/۲۲

 

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله و الصلوه علی رسول الله و آله اجمعین و اللعن علی اعدائهم الی یوم الدین

گردهمایی مسئولین و اعضاء محترم انجمن‌های اسلامی استان قم در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اجتماعی با برکت و بسیار الهام بخش است. اینجانب ضمن عرض خوش‌آمد به عموم میهمانان مقدم شما عزیزان را در همایش بصیرت علوی گرامی می‌دارم.

مرور روند شکل‌گیری و فعالیت‌های گسترده و تأثیرگذار انجمن‌های اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی بیانگر جایگاه این نهاد مبارک وشاهدی بر تلاش جهادگونه اعضاء انجمن‌های اسلامی است که همواره قرین اخلاص، تکلیف مداری، هوشیاری و صبر انقلابی بوده است. تبعیّت از ولایت امر و حضور بی‌چشمداشت در صحنه در موقع مقتضی از ویژگی‌های برجسته اعضاء این تشکل است که در مقطع رهبری معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (قدس سره)، ملموس و در دوره زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) استمرار داشته است.

با این همه جای تأسف است که این جایگاه علیرغم تأکید رهبر بزرگوار انقلاب در سال‌های اخیر به ضعف‌گراییده و بعضی از ادارات، نهادها، کارخانجات و دستگاه‌های دولتی و غیر آن از برکات فعالیت‌‌های دینی و انقلابی انجمن‌های اسلامی محروم گشته‌اند که امید است با پی‌گیری‌های لازم و اهتمام مسئولین امر، این جایگاه احیاء وهمگان فرصت‌ بهره‌گیری از این ظرفیت کم‌نظیر را بیابند.

در پایان ضمن تقدیر و سپاس از همه دست‌اندرکاران و شرکت کنندگان،‌توفیق همگان را در نیل به اهداف همایش، از درگاه خداوند منّان مسئلت و رضایت قلب نازنین حضرت ولی عصر ارواحناه فداه را از این اقدام آرزومندم.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *