بیانیه شماره (پنج) پیام تشکر جامعه مدرسین در پی حضور شکوهمند و حماسی ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

بیانیه شماره (پنج) پیام تشکر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی حضور شکوهمند و حماسی ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
بسم‌الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران
نمایش عظیم حضور پرشور و آگاهانه شما در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، یک‌بار دیگر بصیرت و روشن‌بینی ملت سرافراز ایران را آشکار کرد و میدان انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا، میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را به یک حماسه بزرگ تبدیل نمود.

امتیاز ویژه این دوره از انتخابات و حضور هوشمندانه مردم در آن، این بود که جامعه ما در موج عظیمی از تبلیغات سوء و شبهه افکنی‌های پیچیده به سر می‌برد و برخی تلخ‌کامی‌ها از مشکلات اقتصادی و وضعیت شیوع کرونا، آسیب‌های جدی به فضای ذهنی مردم وارد کرده بود؛ اما نصرت و قدرت الهی که دلهای مردم به دست اوست بار دیگر شامل حال ملت فهیم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی گردید.
بدخواهان و دشمنان کینه‌توز نظام اسلامی بدانند پیوند مردم و انقلاب اسلامی پیوندی عمیق و ناگسستنی است و این ملت تا آخرین نفس در میدان مجاهدت نقش‌آفرینی می‌کند.
زبان در بیان تشکر از شما مردم مؤمن و انقلابی در پیشگاه خداوند متعال، قاصر و الکن است اما این سعی عظیم در درگاه‌الهی مشکور و مأجور بوده و ان‌شاءالله مایه نزول رحمت و برکات الهی خواهد بود.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک پیروزی به همه منتخبان ملّت به ویژه حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید ابراهیم رئیسی(زید عزه) در جلب اعتماد مردم به عنوان رئیس جمهور منتخب این کشور، در راستای تواصی به‌حق و تذکر اعلام می‌دارد:
امید است همه منتخبان به ویژه دولت با تمام قدرت و در نهایت ارادت و قدردانی از مردم نسبت به تکریم آنان همت گماشته و وعده‌های داده‌شده و امید‌های برانگیخته‌شده را محقق گردانند.
امروز این مسئولیت خطیر و این فرصت خدمت، امانتی از سوی شهیدان و مؤمنین به اسلام و انقلاب در دستان منتخبان ملت است. امید داریم تحت توجهات حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و هدایت‌های حضرت امام (قدس الله نفسه الزکیه) و براساس منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» مستظهر به تأییدات الهی و در توفیق خدمت مستدام و استوار باشند.
از همه‌‌ی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و نیز از همه‌‌ی کسانی که در تحقق این مشارکت حماسی تلاش داشته‌اند به‌ویژه مراجع معظّم تقلید «دامت برکاتهم» و نهادهای مسؤول، علمای اعلام و نخبگان جامعه صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نماییم و از خداوند متعال عزّت اسلام و سربلندی و بهروزی ملّت بزرگ ایران را مسئلت داریم.

سید هاشم حسینی بوشهری
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *