بیانیه در محکومیت توافق و عادی سازی روابط امارات با اسرائیل

بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت توافق و عادی سازی روابط امارات با اسرائیل

مورخ : ۱۳۹۹/۰۵/۲۷

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اقدام حقارت آمیز و ذلت‌بار حاکمان سرسپرده اماراتی در عادی‌سازی روابط با جرثومه فساد و جنایت، رژیم غاصب صهیونیستی، خودفروشی و خودباختگی خسارت‌بار است.

این اقدام ننگین، نشان از اوج فساد و هواپرستی حکام اماراتی دارد و زخمی بر پیکر مجروح فلسطین مظلوم وارد کرده است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکومیت هرگونه توافق و عادی‌سازی روابط با رژیم کودک‌کش اسرائیل اعلام می‌دارد: حکام دست‌نشانده و مفسد اماراتی نمی‌توانند خللی در استقامت و اقتدار جبهه مقاومت ایجاد ‌کنند و همواره در برابر مؤمنان و ملت‌های مسلمان، روسیاه و بی‌مقدار خواهند بود.

ترامپ تلاش دارد با از پرده خارج کردن روابط نفت خواران ثروتمند و مرتجع منطقه با اسرائیل، برای این رژیم غاصب فرصت نقش‌آفرینی فراهم کند و از طریق برخی سران خائن عربی به محور مقاومت ضربه بزند. صهیونیست‌ها نیز از این به بعد آشکارا گاوها سعودی و اماراتی اهدایی ترامپ را خواهند دوشید. این حقارت و ذلت حکام مستبد منطقه، سقوط و خذلان آنان را سریع‌تر محقق خواهد کرد و هیچ منفعتی برای امنیت و ثبات آنان نخواهد داشت. صهیونیست‌ها باید بدانند باز شدن پایشان به منطقه خلیج‌فارس تبعات سنگینی برای آنان و مزدوران هم‌پیمانش خواهد داشت و کشور قدرتمند ایران دشمنان خود را در هر نقطه‌ای تحت نظر و در تیر‌رس قرار خواهد داد.

رژیم خودباخته امارات باید هزینه این خوش رقصی به آمریکا و رژیم صهیونیستی را بپردازد و پیشاپیش روشن است پیامدهای هرگونه حادثه‌ای که از این ارتباط برخیزد به عهده این دولت سر سپرده است.

خیانت به آرمان فلسطین، خیانت به تمام امت اسلامی است. سران و سردمداران و عالم نمایان و قلم فروشان خائنی که تلاش دارند مسئله فلسطین را از اولویت جهان اسلام خارج کنند بدانند ملّت فلسطین با شناخت هویت اسلامى خود، راه ایمان و جهاد را برگزیده است و جهت معادله‌ی قدرت را به سود فلسطینیان تغییر داده است.

سنت الهی بر پیروزی جبهه حق است و انشاءالله قدس شریف و مسجدالاقصی به‌زودی شاهد نماز پرشکوه مؤمنان و مجاهدان در صحن های خود خواهد بود و هیچ نشانی از اسرائیل و هم‌پیمانانش باقی نخواهد ماند.
حاکمان سرسپرده و جاهلانی که فتوا فروشی می‌کنند و جواز ایجاد رابطه با رژیم غاصب صهیونیستی را صادر می‌کنند بدانند که در جهنم اعمال خود خواهند بود و «إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ» (حج: ۳۸).

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *