آیت‌الله حسینی بوشهری:

هر رأی که به صندوق انداخته می‌شود نقش آفرین است

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری

آیت‌الله حسینی بوشهری در جمع مردم شیرینو، پرک و سیراف، بیان کرد: فلسفه تشکیل یک حکومت دینی در یک جامعه بر اساس دو محور عدالت اجتماعی و خدمت رسانی می‌باشد.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: عدالت اجتماعی به این معنا است که زندگی مردم بالا و پستی نداشته باشد و خدمت رسانی نیز به معنای تلاش برای مرتفع شدن مشکلات می‌باشد.

وی ادامه داد: مسئولان باید سعی کنند سطح زندگی آحاد جامعه را به گونه‌ای تنظیم نمایند که‌ عده‌ای احساس حقارت نکنند و فرودست و فرادست در جامعه نباشد و کسانی که خداوند به آن ها ثروتی داده است باید به نیازمندان کمک کنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه هر رأی که به صندوق انداخته می‌شود نقش آفرین است، افزود: هر چقدر مشارکت بیشتر باشد، قدرت ما در مقابل دشمن بیشتر خواهد بود و اگر ضعیف به میدان آمدیم تردید نکنید دشمن به کشور طمع خواهد کرد و آن وقت دیگر جایی برای افسوس نخواهد بود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: مردم ما بر سر پیمان خود با امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و در هنگام حماسه ۱۱ اسفندماه، حماسه آفرین خواهند بود.

منبع: حوزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *