پیام تسلیت جامعه مدرسین در پی رحلت آیت الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پی رحلت آیت الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی-رحمة الله علیه- جامعه مدرسین پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر نمود:
لوگوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم مجاهد و فقیه جلیل القدر آیت الله آقای حاج شیخ عبدالنبی نمازی -رحمه الله علیه- موجب تألم و تأثر گردید. این دانش آموخته حوزه‌های علمیه نجف و قم، عمر پر برکت خود را در خدمت به مکتب اهل بیت -علیهم السلام- و نظام اسلامی گذاشت و در سنگر تدریس علوم اسلامی از مدرسان برجسته و در سنگر جهاد نظامی از پیشکسوتان عرصه ایثارگری بود.

این جانباز جبهه‌های دفاع مقدس حقیقتا آراسته به زیور علم و عمل بود و جهاد در راه خدا را با تدریس و تألیف، خدمت در مناصب قضایی، امامت جمعه و مبارزه با متجاوزان بعثی و منافقین کوردل در عملیات مرصاد به منصه ظهور رسانده بود.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم پرهیزگار را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم -عجل‌الله تعالی فرجه الشریف-، مقام معظم رهبری-مدظله العالی-، مراجع عظام تقلید -دامت‌برکاتهم-، حوزه‌های علمیه و همچنین به بیت مکرم و شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن عالم وارسته علو درجات، غفران و رحمت الهی را از خداوند متعال خواستار است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *