لبیک به خواست جامعه مدرسین، لبیک به انقلاب است

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال در مراسم افتتاحیه کمیسیون‌های سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از حضور شخصیت‌ها و مسئولین برجسته حوزه علمیه از سراسر کشور، گفت: از همه شما سروران و شخصیت‌های عزیز و بزرگواری که به خواست جامعه مدرسین لبیک گفتید که این لبیک به انقلاب و مباحث مطروحه نظام است، تشکر می‌کنم.
سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در افتتاحیه کمیسیونهای سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، افتتاحییه کمیسیون‌های چهارگانه سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علما و روحانیون شاخص سراسر کشور، صبح امروز در محل سالن همایش مجتمع آموزشی و فرهنگی ثامن الحجج شهر مقدس قم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال، پس از تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین – سلام الله علیها – گفت: در اجلاس‌های قبلی جامعه مدرسین خصوصا اجلاس‌های سراسری که در قم برگزار می‌شوند و حتی اجلاس‌های دهگانه منطقه‌ای که آخرین آن در تهران برگزار شد، در محضر آیت الله مقتدایی بودیم که متأسفانه به خاطر ضعف جسمانی توفیق بهره‌مندی از سخنان ایشان را در این اجلاس نداریم.

وی ضمن ابراز خوش آمد گویی به میهمانان حاضر در جلسه اظهار داشت: عرض ادب و خوش آمد دارم خدمت اعضا محترم جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه‌های علمیه، نمایندگان محترم مقام معظم رهبری و ائمه جمعه، قائم مقام و معاونین مدیر حوزه‌های علمیه، مرکز خدمات و دفتر تبلیغات، مدیران محترم حوزه‌های علمیه در استان‌ها، شخصیت‌های برجسته علمی، اعضای مجمع نمایندگان طلاب و سایر اساتید معزز.

جانشین دبیر سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین افزود: از همه شما سروران و شخصیت‌های عزیز و بزرگواری که به خواست جامعه مدرسین لبیک گفتید که این لبیک به انقلاب و مباحث مطروحه نظام است، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به روند انتخاب موضوع اجلاسیه‌های جامعه مدرسین ابراز داشت: در اجلاس‌های سراسری اینطور مرسوم است که کارگروه‌هایی در قم تشکیل می‌شوند و مباحث مهم و روز نظام را مورد بررسی قرار می‌دهند و موضوعاتی را به هیئت رئیسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیشنهاد می‌دهند.

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها ادامه داد: از میان پیشنهادات مطرح شده، به خاطر دغدغه رهبری معظم انقلاب – مد ظله العالی – نسبت به امر تبلیغ، موضوع سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین، «رسالت حوزههای علمیه و اولویت تبلیغ» انتخاب شد و چهار کمیسیون تخصصی نیز برای آن در نظر گرفته شد که امیدواریم امروز با قوت کار خود را به سرانجام برسانند.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: از همه عزیزان دست اندرکار که بیش از سه ماه است در زمینه موضوعات کمیسیون‌ها و آماده سازی اجلاس فعالیت دارند تشکر می‌کنم و برای همه بزرگواران از خداوند متعال موفقیت روزافزون را طلب می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *