نماینده ولی فقیه در استان سمنان خواستار شد:

لزوم پیگیری و اجرایی سازی مصوبات کمیسیون‌های پنجگانه اجلاسیه دهم جامعه مدرسین و علمای بلاد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تقدیر از اقدام جامعه مدرسین در برگزاری دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین با حضور علمای استان‌های تهران، البرز و سمنان، گفت: تشکیل پنج کمیسیون با موضوعات مورد نیاز جامعه و حاکمیت اقدامی بجا و مؤثر است و بابت این ابتکار از جامعه محترم مدرسین تشکر می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، در نوبت صبح دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین و علما و فضلای استان‌های تهران، البرز و سمنان که در مجمع آموزشی فرهنگی آدینه تهران در حال برگزاری است، یاد و خاطره علما و اعضای فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نیز شهدای حوزه و روحانیت را گرامی داشت.

وی با تقدیر از اقدام جامعه مدرسین در برگزاری دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین با حضور علمای استان‌های تهران، البرز و سمنان، گفت: تشکیل پنج کمیسیون با موضوعات مورد نیاز جامعه و حاکمیت اقدامی بجا و مؤثر است و بابت این ابتکار از جامعه محترم مدرسین تشکر می‌کنیم.

وی جوانان را مهم‌ترین سرمایه‌های انقلاب دانست و گفت: در ۲۲ بهمن همین جوانان بودند که به صحنه آمدند و حماسه‌ای دیگر را رقم زدند؛ اگر بتوانیم دیدگاه رهبر معظم انقلاب -مد ظله العالی- درباره جوانان را محور و ملاک قرار دهیم حتما در ارتباط گیری و انس با جوانان توفیق بیشتری بدست خواهیم آورد.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: حوزه علمیه، جامعه مدرسین و روحانیت باید جوانان را دریابند و برای آن‌ها برنامه ریزی فعال داشته باشند؛ خوشبختانه در کمیسیون‌های اجلاسیه دهم مباحث خوبی مطرح شده که امیدواریم پیگیری لازم نیز برای اجرایی سازی آن از سوی مسؤولان و دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *