آیت الله آشتیانی در دیدار مدیر کل ستاد پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی حوزه‌های علمیه:

نسبت به روحانیت تبلیغات سوء بسیاری صورت گرفته است

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان علیه روحانیت، نقش ایشان را در تحقق جهاد تبیین و مقابله با هجمه دشمنان، از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، مؤثر و پررنگ ارزیابی کرد.
دیدار حجت الاسلام و المسلمین بهمن وحدتی، مدیر کل ستاد پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی حوزه‌های علمیه با آیت الله آشتیانی، معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام و المسلمین بهمن وحدتی آراسته با آیت الله محمد رضا آشتیانی دیدار کرد. معاون جامعه و مردم با اشاره به وظیفه خطیر حوزه‌های علمیه در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اظهار داشت: انتظاری که از نسبت به حوزه وجود دارد، نسبت به هیچ کجا نیست. حوزه باید پاسخگوی نیازهای اعتقادی و معنوی جامعه باشد.

وی تبلیغات سوء دشمنان در فضا سازی علیه روحانیت را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: نسبت به روحانیت تبلیغات سوء بسیاری صورت گرفته است. اگر روحانی خود را وقف دین بکند، هر کجا که باشد، به درد دین خواهد خورد و تأثیرگذار خواهد بود.

عضو جامعه مدرسین نقش مساجد را به عنوان پایگاه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، تأثیرگذار ارزیابی کرد و افزود: مساجد پایگاه‌هایی هستند که می‌توانند بسیار اثرگذار باشند. باید ائمه جماعات مساجد از لحاظ اطلاعاتی تغذیه شوند و مطالب مفید در اختیار آن‌ها قرار گیرد تا به بهترین حالت ممکن بتوانند نقش خود را ایفا کنند.

وی ضمن اشاره به هجمه گسترده دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: حوزه علمیه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار پررنگی داشته است. اکنون نیز درراستای عمل به وظیفه جهاد تبیین، اگر مسائل به درستی تبیین شوند، بسیاری افراد راه خود را از دشمن جدا خواهند کرد.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه، مدیر کل ستاد پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی حوزه‌های علمیه، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این ستاد ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *