آیت الله عبداللهی در مراسم رأی گیری انتخابات مجمع نمایندگان طلاب:

نمایندگان طلاب با استفاده از تجربیات گذشته، به ارتقاء مجمع نمایندگان کمک کنند

آیت الله عبداللهی گفت: نمایندگان طلاب باید نقص ها، خلأها و موفقیت‌های گذشته را در نظر بگیرند و با ارائه پیشنهادها و طرح‌های مختلف، به ارتقاء مجمع نمایندگان طلاب کمک کنند.
آیت الله محمود عبداللهی در انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم شرکت کرد

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله محمود عبداللهی با حضور در مدرسه فیضیه در انتخابات نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

وی مجمع نمایندگان طلاب را مؤثر در عرصه‌های گوناگون عنوان کرد و ابراز داشت: وقتی افراد در کنار یکدیگر به یک جمع و تشکل تبدیل شوند، نقش، مسئولیت و تأثیر آن‌ها بسیار بیشتر و مضاعف خواهد شد. نمایندگان طلاب باید نقص‌ها، خلأها و موفقیت‌های گذشته را در نظر بگیرند و با ارائه پیشنهادها و طرح هایی که می دهند به ارتقاء آن کمک کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به نقش تشکل‌های مختلف در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: قبل از انقلاب آن چیزی که موتور و محرک بود همین تجمع طلاب بود که گفتمان امام خمینی -قدس سره- را به مردم منتقل می‌کردند و اکنون نیز با ارائه پیشنهادهای خود می‌توانند به کمک جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه‌های علمیه و نهادهای تأثیرگذار بیایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *