آیت الله العظمی جوادی آملی:

باید مثل شهید قاسم سلیمانی به فکر دفاع از دین و جمهوری اسلامی باشیم

آیت الله العظمی عبد الله جوادی آملی

آیت الله العظمی جوادی آملی در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان داشتند: بعضی جهاد می‌کنند چون وظیفه شرعی است می ترسند که اگر جهاد نکنند خلاف شرعی انجام داده و ممکن است عذاب شوند، بعضی جهاد می کنند تا درجاتشان در بهشت بالا برود ولی بعضی فقط برای خدا جهاد می کنند، شهید سلیمانی از این دسته سوم بود. شهید سلیمانی همه ی کارهای خود را توفیقات الهی می‌دانست!

ایشان در ادامه بیان داشتند: شهید قاسم سلیمانی به فکر پشت جبهه نبود، در پیش روی خود «دین»، «قرآن»، «اهل بیت»، «نظام جمهوری اسلامی» و «ایران» را می دید و آن ایرانی که در روبرو می دید غیر از ایرانی است که دیگران در خانه گذاشتند و رفتند! خیلی فرق است! یک وقت هست کسی می گوید زودتر جنگ تمام شود تا من به شهر خودم برگردم، و گروهی دیگر می گویند خدایا من آمدم دین تو را حفظ کنم نه اینکه سالم بر گردم! شاگرد این مکتب قاسم سلیمانی بود که به فکر این بود تا دین، وطن، کشور، ناموس و آب و خاک را حفظ کند.

ایشان ادامه دادند: این راه برای همه ما باز است.راه هست و افرادی هستند که این راه را رفته اند، الان نیز یک عده پیدا می شوند که راه شهید سلیمانی را بروند، چرا ما این راه را نرویم؟

منبع: شفقنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *