آیت الله مهدی شب زنده دار:

ملت شریف ایران ملتی خدا جو و پایبند به ارزش های دینی و انقلابی است

آیت الله مهدی شب زنده دار

آیت الله شب زنده دارگفت: یکی از راه های علاج حوادث اخیر این است که خود امت حزب الله و کسانی که دل در گرو دین دارند باید در این زمان، خواسته‌ی همگانی خودشان را آشکار کنند.

عضو جامعه مدرسین درادامه با بیان اینکه مشکلات اقتصادی داریم اما دل در گرو دین داریم افزود: بسیاری از مشکلاتی که داریم هزینه‌هایی است که برای دینداری و استقلال و مستعمره نبودن، می‌پردازیم. هرچند بخشی از مشکلات نیز به خاطر ناکارآمدی و کم کاری‌ها است و نمی‌شود این را انکار کرد؛ چون وجود دارد.

وی با بیان این که این تجمعاتی که کم و بیش در بعضی جاها شده از دو جهت خیلی موثر و مفید است گفت: از یک جهت اعلام می‌شود که ملّت ما، ملّت خداجو است؛ ملتی است که تابع ائمه -علیهم السلام- و تابع صدیقه طاهره -علیهاالسلام- است و به هیچ وجه حاضر نیست حجاب و عفاف را کنار بگذارد و از آن کوتاه بیاید. بنابراین خود این اعلام باعث می‌شود جهان و جهانیان متوجه بشوند اینها، خواسته عمومی ملت است مگر عده‌ای بسیار اندک که همواره در عالم چنین افرادی بودند.

آیت الله شب زنده دار ادامه داد: اما اگر این خواست، ظهور و بروز نیابد و در دلها بماند مسئولان نمی‌توانند تصمیمی بگیرند و کاری کنند. بعضی از مسئولان قوای سه گانه به برخی که با آنها ملاقات داشتند گفتند: پشت ما را گرم کنید تا ما بتوانیم کاری انجام بدهیم. اگر مسئولین پشت‌گرم نشوند و اگر یک مطالبه عمومی در کشور نباشد آنها محذوراتی برای تصمیم‌گیری و انجام آن خواهند داشت.

منبع: حوزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *