آیت الله العظمی نوری همدانی:

یکی از مهم‌ترین وظایف روحانیون و نخبگان متعهد پاسخگویی به شبهات و آگاه سازی نسل جوان است

آیت الله العظمی نوری همدانی

استاد برجسته حوزه علمیه قم گفتند: متأسفانه مردم در شرایط کنونی نیاز به کمک و رسیدگی دارند و با گرانی و سختی معیشت روبرو هستند، امروز آنچه مهم است مردم هستند و باید مسئولان امر به این موضوع عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

آیت الله نوری همدانی همچنین انقلاب اسلامی را یکی از مواهب الهی برای ملت ایران دانستند و افزودند: انقلاب اسلامی یکی از نعمت هایی است که خداوند در زمان ما به ملت ایران عنایت نموده است. این انقلاب دستاوردهای بسیاری داشته است که دشمنان اسلام و انقلاب از آغاز پیروزی انقلاب با فتنه‌ها و دسیسه های مختلف سعی در ضربه زدن و از بین بردن این دستاوردها بوده اند.

معظم له با اشاره به حوادث اخیر اظهار داشتند: امروز دشمنان اسلام و انقلاب با راه‌اندازی صدها شبکه ماهواره ای و شایعه پراکنی در فضای مجازی و ایجاد تحریم ظالمانه و حمله نظامی سعی در تخریب این نظام و ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب دارند؛ اما به فضل الهی و بیداری ملت ایران هر روز شاهد قدرت گرفتن نظام و شکوه هرچه بیشتر انقلاب اسلامی خواهیم بود.

این مرجع تقلید در ادامه با تأکید بر لزوم پاسخگویی به شبهات و دروغ پراکنی دشمنان تصریح کردند: امروز یکی از مهم‌ترین وظایف روحانیون و نخبگان متعهد، پاسخگویی در مقابل شبهات و آگاه سازی نسل جوان و گفتن حقایق برای آحاد ملت است.

منبع: حوزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *