آیت الله حسینی بوشهری:

مسئولان باید توجه ویژه ای به کارآفرینان داشته باشند

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نقش کارآفرینان در تولید و بهبود وضعیت اقتصادی کشور را تأثیرگذار ارزیابی کرد و خواستار توجه مسئولان به تولید و کارآفرینان شد.
دیدار مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید با آیت الله حسینی بوشهری

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید با آیت الله حسینی بوشهری دیدار کرد. رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار توجه ویژه به  مساله اشتغال و حل مشکلات روستائیان شد و افزود: افرادی که در روستا‌ها و نقاط محروم زندگی می‌کنند از بسیاری از امکانات محروم‌اند. این عزیزان نقش کلیدی در تولید و اقتصاد کشور دارند و با ارائه تسهیلات مناسب می‌توان جلوی مهاجرات آن‌ها به شهرها را گرفت.

وی افزود: اگر دولت توجه ویژه‌ای در جهت تسهیلات برای ایجاد کار و تولید مناسب داشته باشد، تعداد زیادی از افراد بیکار بخصوص روستائیان در مناطق خود باقی می‌مانند و به کار و تولید می پردازند. استانهای مختلف باید از جهات گوناگون مورد مطالعه قرار گیرند تا متناسب با ظرفیت و شرایط هر منطقه، اقدامات و پشتیبانی مورد نیاز صورت پذیرد. ارائه تسهیلات هدفمند و متناسب در کنار تسهیل و فراهم کردن بازار عرضه و فروش محصولات و تولیدات آنان، انگیزه مناسبی برای تولید فراهم می‌سازد.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه دکتر رضائی مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید، گزارشی از وضعیت و اقدامات این صندوق ارائه نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *