تشویش اذهان عمومی مستلزم پاسخگویی است

حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی با تأکید بر اینکه نامه موسوی خوئینی‌ها سبب خشنودی و شادمانی صهیونیست‌ها و دشمنان انقلاب‌اسلامی‌به ویژه ترامپ شد، خطاب به موسوی خوئینی‌ها تصریح کرد: این نامه چه تأثیری در منافع ملت دارد؟ غرض از این نامه در این شرایط چیست؟ اگر واقعاً خیرخواه هستید می‌توانستید وقت بگیرید و این مسائل را بدون این که کسی متوجه شود مطرح کنید و یا می‌توانستید این مسائل را با متخصصان و کارشناسان اقتصادی در میان بگذارید و به دنبال راه حل برای آنها باشید.

وی با بیان اینکه کسانی که با الفبای اقتصاد آشنا باشند می دانند که مشکلات امروز کشور ناشی از تحریم های جنایتکارانه آمریکا است، اظهار کرد: امروز ما در تحریم های شدید بانکی قرار داریم، از همین جهت قیمت ارز روز به روز بالاتر می رود و حتی نمی توانیم طلب های خود را از کشورهای دیگر وصول کنیم.

عضو جامعه مدرسین با اشاره به اینکه نامه آقای موسوی خوئینی‌ها بی‌انصافانه و عوام‌فریبانه است، ابراز داشت: نوشتن این نامه در شرایط کنونی کشور بی انصافانه و عوام فریبانه است؛ اگر کسی مقدار اندکی با کار کارشناسی و فنی آشنایی داشته باشد این مسائل را مطرح نمی‌کند.

(خ ۱۳۹۶)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *