ارائه گزارش از روند برگزاری اجلاس توسط حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال روز پنج شنبه ۱۴ آذرماه ۱۳۹۸، در نشست عمومی نهمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین و علمای بلاد که در اصفهان برگزار شد، گزارشی از روند شکل گیری و برگزاری کمیسیون های مقدماتی و برنامه های این اجلاسیه ارائه کرد.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تشریح فعالیت صورت گرفته در سه کمیسیون اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین و علمای بلاد، گفت: با حضور کارشناسان و شخصیت های برجسته در کمیسیون های مختلف مسائل متعددی مورد توجه قرار گرفت.

وی گفت: مسائل مطرح شده در این کمیسیون ها با امضای رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به قوا، نهادها و دستگاه های مختلف ارسال خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال افزود: در کنار فعالیت کمیسیون ها، شماری از اعضای بلندپایه جامعه مدرسین خدمت برخی از علمای بزرگواری که امکان حضورشان در اجلاسیه مقدور نبود نیز رسیده اند و از نظرات این عزیزان بهره برداری شده است.

وی از میزبانی ارزشمند استان اصفهان، حوزه علمیه استان و شخص حضرت آیت الله مظاهری تقدیر کرد.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان گفت: حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب تمایل داشتند در این اجلاس شرکت کنند لیکن با توجه به تداخل برنامه ها، در تماسی تلفنی سلام گرم ایشان را به علما و شرکت کنندگان در این اجلاس ارزشمند ابلاغ کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *