اطلاعیه ی نمایندگان جامعه مدرسین در باره کارشکنی برخی افراد خودسر

اطلاعیه ی نمایندگان جامعه مدرسین در باره کارشکنی برخی افراد خودسر
مورخ ۱۳۵۷/۱۲/۰۲

بسمه تعالی

انما اعظکم‌ بواحده‌ ان‌ تقوموا الله‌ مثنی و فرادی
(تنها شما را یک‌ نصیحت‌ میکنم‌ که‌ فقط‌ برای خدا قیام‌ کنید تنها یا در جمع‌)

 اهالی محترم‌ شهرستان‌ قم‌!

 میدانید گروهی که‌ چندان‌ وضعشان‌ برای ما روشن‌ نیست‌ تحت‌ عنوان‌ حمایت‌ از نهضت‌ اسلامی و بستگی به‌ رهبر و پیشوای بزرگ‌ حضرت‌ آیت‌الله‌ العظمی امام‌ خمینی بدون‌ اجازه‌ از هیچ‌ مقام‌ مسؤولی ساختمان‌ سازمان‌ زنان‌ را که‌ واقع‌ در انتهای خیابان‌ صفائیه‌ است‌ اشغال‌ نموده‌ و به‌ یک‌ سلسله‌ تبلیغات‌ دست‌ زده‌اند، با آنکه‌ در بدو امر با نهایت‌ خوش‌بینی و برخورد دوستانه‌ نصیحت‌ و موعظه‌ شده‌اند و به‌ حکم‌ آیه‌ شریفه‌ و (واعتصوا بحبل‌ اللّه‌ جمیعاً و لا تفرقوا) و طی دو جلسه‌ دیگر از طرف‌ ستاد انقلاب‌ تذکراتی دوستانه‌ و برادرانه‌ به‌ آنان‌ داده‌ شده‌ است‌ و در نهایت‌ بطور رسمی حکم‌ شرعی نسبت‌ به‌ واگذاری محل‌ به‌ آنان‌ ابلاغ‌ گردیده‌، در عین‌ حال‌ بهیچ‌ وجه‌ اعتنا نکرده‌ و حکم‌ را نادیده‌ گرفته‌اند.

 در اینجا ما از شما و آنان‌ میپرسیم‌:

۱ ـ آیا صحیح‌ است‌ که‌ نهضت‌ اسلامی را در این‌ شرایط‌ حساس‌ با چنین‌ مسائلی درگیر نمائیم‌ و تحت‌ عناوین‌ گوناگون‌ دسته‌بندی بوجود آورده‌ و اتحاد را به‌ خطر اندازیم‌ با آنکه‌ وحدت‌ بزرگترین‌ عامل‌ موفقیت‌ بوده‌ و مکرر مورد سفارش‌ و تأکید پیشوای ما قرار گرفته‌ است‌.

۲ ـ آیا افراد انگشت شماری را که‌ مقامات‌ مسؤول‌ روحانی را برای اظهار نظر و حکم‌ کردن‌ صالح‌ نمیدانند میتوان‌ در جهت‌ اسلام‌ و مسلمین‌ دانست‌!

۳ ـ آیا کسانی که‌ حکم‌ رسمی و شرعی نمایندگان‌ جامعه‌ مدرسین‌ و ستاد انقلاب‌ را که‌ مربوط‌ به‌ رهبر انقلاب‌ است‌ زیر پا گذارده‌ و عملاً اعتنا نمیکنند میتوانند برای اسلام‌ باشند؟

اطمینان‌ داریم‌ که‌ اهالی قهرمان‌ و مبارز شهرستان‌ قم‌ این‌ مسائل‌ کودکانه‌ و خودسرانه‌ را تحمل‌ ننموده‌ و اجازه‌ ادامه‌ چنین‌ کارهایی را نخواهند داد.

 با توجه‌ به‌ مطالب‌ فوق‌ آنان‌ را موعظه‌ و نصیحت‌ میکنیم‌ که‌ اگر امروز محل‌ را واگذار ننمائید مردم‌ متدین‌ قم‌ به‌ وظایف‌ شرعی خود عمل‌ خواهند کرد.

 نمایندگان‌ جامعه‌ مدرسین‌ ـ ستاد انقلاب‌ اسلامی قم
 محمد یزدی ـ محمد مؤمن‌ ـ محمد علی شرعی ـ سید حسن‌ طاهری

 والسلام‌ علی من‌ تبع‌ الهدی
۵۷/۱۲/۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *