طلیعه ۱۳۷۲ – ۹۷۱۱۲۵

حضور گسترده و وصف ناپذیر مردم در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری را به صفحات پرافتخار تاریخ انقلاب افزود. راهپیمایی غرورآفرین و حماسه‌ساز ۲۲ بهمن ‌امسال همزمان در بیش از هزار شهر و۱۰ هزار روستا با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد و وحدت، همبستگی و انسجام ملی مردم کشورمان، بار دیگر جهان را شگفت‌زده ‌کرد. ‌در این راهپیمایی، مسئولان، شخصیت‌ها، مقامات کشوری و لشکری به طور گسترده همراه مردم حضور داشتند و مردم شهر‌های مختلف با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» و «ما ایستاده‌ایم» به تهدیدها علیه ایران پاسخ‌ دادند.

ملت ایران در حالی این روز باشکوه را جشن گرفتند که در طول ماه‌‌های اخیر بیشترین فشارها به وسیله انواع تحریم‌ها از سوی استکبار جهانی بر آنها تحمیل شده است. تحریم‌هایی که به تعبیر خود آمریکایی‌ها سنگین ترین تحریم‌‌های اعمال شده علیه یک کشور تاکنون بوده است. دشمنان قسم‌خورده نظام که به‌ خیال باطل خود می‌گفتند انقلاب اسلامی ایران تا قبل از چهل سالگی سقوط خواهد کرد، با دیدن باشکوه‌ترین حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سال تهدید و تحریم، دچار سرشکستگی و اضطراب شدند و فهمیدند که تحریم‌ها و تهدیدهایشان هیچ تاثیری بر خواسته این مردم برای حفظ انقلاب نخواهد گذاشت.

در واقع چهلمین حضور مردم انقلابی ایران، نماد تکرار بیعت آنها با امام و رهبری و اصول و آرمان‌‌های انقلاب است؛ حضوری که در متن خود، ایستادگی و مقاومت در برابر فزون‌خواهی‌‌های دشمنان را به همراه دارد. همچنین این حضور که تمامی سلایق و اقوام و گرایش‌‌های مختلف را در برمی‌گیرد، بیانگر عزم ملی در همراهی با نظام، به رغم وجود اختلاف سلایق و دیدگاه‌‌های سیاسی و مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

براین اساس مسئولین مختلف نظام، به خاطر پایمردی این مردم و ایستادگی آنها در مسیر انقلاب اسلامی باید شکرگزار خداوند متعال بوده و تلاش خود را برای رسیدن به تمامی آرمانها و اهداف انقلاب و رفع مشکلات مردم دو چندان کنند. اینک نوبت مسئولان است تا بیش از پیش تمام سعی خود را برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به کار گرفته و با تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی و عمل به توصیه‌‌های رهبر معظم انقلاب گره از مشکلات مردم گشوده و با چشم برداشتن از امید واهی به کشور‌های اروپایی بیش از این فرصت را برای حل مشکلات از دست ندهند. (خ-۱۳۷۲)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *