طلیعه ۱۳۷۱ – ۹۷۱۱۰۴

در میان نظام‌های سیاسی دنیا جمهوری اسلامی ایران بهترین جایگاه را در میان توده‌های مردم در بسیاری از کشورها دارد. این عمق استراتژیک، آبرو و عزت از برکات انقلاب اسلامی و از برجسته ترین مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی است. از نگاه دشمنان ما، این مولفه قدرت در کنار قدرت دفاعی و سرمایه اجتماعی نظام اسلامی، ایران را کشوری دارای قدرت و نفوذ اجتماعی گسترده مردمی کرده است. علم براین موضوع سبب شده تا همه ی تلاش دشمن از جنگ نرم و تحریم ظالمانه تا برخی شیطنت‌های نظامی برای زدن مولفه‌های قدرت و عمق استراتژیک نظام اسلامی طرح ریزی شود.

اگر با نگاه مادی فراز و فرود‌های نظام اسلامی را تحلیل کنیم این انقلاب باید تحت فشار هجمه‌های گسترده دشمنان بی شمار خود تاکنون، شکست خورده و نابود می‌شد اما استقامت و ایمان به وعده‌های الهی جمهوری اسلامی را به جایگاهی رسانده که دستگاه محاسباتی غرب را از تحلیل حقیقت جمهوری اسلامی عاجز کرده است. دستگاه محاسباتی نظام توحیدی نشان می‌دهد در پرتو «صبر و ایستادگی در خطِ مبارزه و مجاهدت» و با اعتماد به وعده‌ی الهی» قدرت، عزت و پیروزی به دست می‌آید و خود تحقق انقلاب اسلامی وعده حقی بود که معتقدان و مومنان به عقل توحیدی وقوع آن را پیش بینی می‌کردند.

اینک در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی بیان تصویر واقعی کشور جهت ایجاد فهم درست از واقعیات ایران برای نسل امروز بسیار ضروری است. رویش جوانان جهادگر و انقلابی در بسیج و گروه‌های جهادی در کنار دیگر ظرفیت‌های مادی و معنوی انقلاب اسلامی از جمله خودباوری کشور، خودکفائی کشور، پیشرفت علمی و فنّاوری کشور، پیشرفت سیاسی کشور، توسعه‌ی صفحه‌ی نفوذ کشور و جمهوری اسلامی در منطقه‌ی وسیع غرب آسیا و شمال آفریقا از جمله ی حقایق روشن  انقلاب اسلامی است. این دستاوردها  باعث شده است که سیاستمداران بزرگ دنیا و مغزهای سیاسی پخته و سنجیده‌ی دنیا به تکریم انقلاب اسلامی بپردازند. و ایران را به عنوان قدرتی نوظهور و ادامه دار تحلیل کنند.

در این میان مردم مومن و انقلابی ایران نقش عظیمی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی داشته اند و حضور آگاهانه آنان در صحنه‌های سیاسی فرهنگی اقتصادی سرعت حرکت کشور را افزایش داده است. بزرگترین و واقعی ترین مردم سالاری در نظام اسلامی محقق شده است و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی نیز با حضور گسترده مردم جشنی به یاد ماندنی و ماندگار خواهد بود. اجر سعی و مجاهده این مردم در دستگاه الهی ثبت و ضبط خواهد شد و «إِنَّ هذا کانَ لَکُمْ جَزاءً وَ کانَ سَعْیُکُمْ مَشْکُوراً» (خ-۱۳۷۱)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *