نماینده ولی فقیه در استان کردستان: کوتاهی در تربیت دینی جامعه خسارت آفرین است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در نوبت عصر اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد، با اشاره به اهداف استکبار جهانی از ایجاد گروه های تروریستی، گفت: داعش و جریان های تکفیری ساخته و پرداخته استکبار جهانی و با هدف کنترل کردن انقلاب اسلامی است.

وی جامعه المصطفی العالمیه را از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: با همه کارهایی که شده، ما هنوز نتوانسته ایم انقلاب اسلامی را آن گونه که شایسته و بایسته است مورد پشتیبانی قرار دهیم. امروز در کشورهای مختلف جهان آمادگی برای پذیرش اسلام وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان وحدت اسلامی را یک راهبرد مهم عنوان کرد و گفت: باید طیف های مختلفی که در دنیا و کشور هستند را تبدیل به فرصت کنیم و اجازه ندهیم دشمن از این ناحیه به ما ضربه بزند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به اذعان دشمنان بر ناتوانی در برابر انقلاب اسلامی به لحاظ تهدیدات نظامی، گفت: آنها می خواهند با تهاجم فرهنگی نسل جوان را از ما بگیرند؛ در این زمینه باید اذعان کنیم آن گونه که شایسته است عمل نکرده ایم.

وی لزوم سرمایه گذاری برای تربیت دینی جامعه را گوشزد کرد و کوتاهی در این زمینه را خسارت بار خواند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود انقلاب اسلامی را نشأت گرفته از ارزش های دینی و زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) دانست و بر لزوم پاسداری از این نعمت تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *