نماینده ولی فقیه در استان فارس: اجلاسیه جامعه مدرسین فرصتی برای هم اندیشی علما است

حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام در نوبت عصر یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد، این اجلاسیه را فرصتی برای هم اندیشی روحانیت و علما دانست و از تلاش های دست اندرکاران برگزاری اجلاسیه تشکر کرد.

وی موضوع صیانت از انقلاب اسلامی را مساله ای مهم دانست و گفت: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب معنوی و فرهنگی بود و باید ابعاد مختلف انقلاب را مدنظر داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام در ادامه تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب درباره اسلامی سازی علوم انسانی، ابراز داشت: بشر به معنویت نیاز دارد، انقلاب اسلامی نه تنها به دنیای انسان ها بلکه به آخرت بشریت هم می اندیشد.

وی تاکید کرد: باید اثبات کنیم هر کاری که می کنیم خدا را در نظر داریم، این مساله را باید در مدیریت جامعه مدنظر داشته باشیم.

امام جمعه شیراز افزود: اگر می خواهیم دنیا و آخرتمان آباد شود باید اهل احسان باشیم، امیدواریم حرکتی که در حوزه و نسل جوان حوزه شروع شده و عرصه تبلیغ آغاز شده، به گونه ای ادامه یابد تا بتوانیم به رسالت خود به درستی عمل کنیم.

استاد حوزه های علمیه اعتماد به روحانیت را به خاطر خدامحوری دانست و گفت: هر روز باید تلاش کنیم تا این ویژگی و شاخصه تقویت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *