مسئولان باید مراقب باشند تا فریب ظاهرسازی و زبان‌بازی دشمن را نخورند

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در دیدار جمعی از خانواده‌های شهیدان، بازآفرینی روحیه‌ی شجاعت و شهادت در نسل جوان مؤمنِ انقلابی امروز را «معجزه‌ی انقلاب» برشمردند و با دعوت مردم و جوانان و همچنین مسئولان به بیداری و هوشیاری در مقابل توطئه‌های جبهه‌ی استکبار و در رأس آن آمریکا، گفتند: همه باید تلاش خود را برای تقویت اقتصاد کشور و تولید ملی مضاعف کنند و مسئولان نیز باید مراقب باشند تا فریب ظاهرسازی و زبان‌بازی دشمن را نخورند و دشمن خبیثی که از در بیرون شده است، از پنجره وارد نشود.

ایشان استمرار این تفکر و روحیه در جوانان انقلابی را نشانه‌ی رویش‌های چند برابری انقلاب در مقابل ریزش‌ها خواندند و خاطرنشان کردند: امروز جوان مؤمن و انقلابی با همان روحیه‌ی جوانان اول انقلاب و روحیه‌ی شهیدان همت و خرازی و دیگر بزرگان به وسط میدان می‌آید و با احساس مسئولیت و شجاعت همچون ستون انقلاب، در مقابل دشمن می‌ایستد و به استقبال شهادت می‌رود، و این معجزه‌ی نظام جمهوری اسلامی است که توانسته این روحیه‌ی فولادین را بازآفرینی کند و استمرار دهد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل چنین دشمنی، خاطرنشان کردند: آمریکایی‌ها در طول این سال‌ها، همواره به دنبال این بودند که همانند قبل از انقلاب بار دیگر بر ایران مسلط شوند و همان شرایطی را که برای برخی کشورهای ضعیف منطقه به وجود آورده‌اند و آن‌ها را گاو شیرده خود نامیده‌اند، برای ایران عزیز، بزرگ و پرافتخار نیز به وجود آورند اما به این هدف نرسیدند و از این به بعد هم قطعاً نخواهند رسید.

ایشان با اشاره به تحرکات و اقدامات دو سال اخیر آمریکایی‌ها به‌ویژه وضع تحریم‌های همه‌جانبه و کمک به دشمنان گوناگون ایران، نقشه‌های آن‌ها را لورفته خواندند و تأکید کردند: هدف آن‌ها این بود که به‌وسیله‌ی تحریم و اقدامات ضد امنیتی، در کشور، دودستگی، اختلاف و جنگ گروه‌ها به وجود آورند و عده‌ای را به خیابان‌ها بکشانند و نام آن را هم «تابستان داغ» گذاشته بودند اما به کوری چشم دشمنان، تابستان امسال یکی از بهترین تابستان‌ها بود.

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای با اشاره به بیداری ملت ایران، مسئولان را به تلاش بیشتر توصیه کردند و افزودند: اگرچه نقشه‌ی دشمن لو رفته است اما همه باید هوشیاری خود را حفظ کنند زیرا آمریکا، دشمنی خبیث و حیله‌گر است و ممکن است قصد فریب داشته باشد تا برای سال ۹۷، جنجال کند اما مثلاً برای سال ۹۸ نقشه‌ای بکشد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، صهیونیست‌ها و مرتجعین منطقه را شریک آمریکا در توطئه و دشمنی با ملت ایران دانستند و تأکید کردند: البته ما قوی‌تر از آن‌ها هستیم زیرا تاکنون نتوانسته‌اند در مقابل جمهوری اسلامی هیچ غلطی بکنند و از این پس هم نخواهند توانست. (خ-۱۳۶۸)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *