در هر جایی که اسلام بر دل و جان مردم مسلط شده، استکبار سیلی خورده است

در خجسته سالروز میلاد پیامبر رحمت و هدایت حضرت رسول اکرم(صلی‌الله‌علیه‌وآله) و حضرت امام صادق(علیه‌السلام)، مسئولین نظام، میهمانان شرکت‌کننده در سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در این دیدار، تنها راه سعادت و رستگاری بشریت را تبعیت از دین اسلام و نور قرآن دانستند و با اشاره به گسترش روزافزون بیداری اسلامی و روحیه‌ی مقاومت در میان ملت‌های مسلمان و دستپاچگی آمریکا و متحدانش از این پدیده‌ی مبارک، گفتند: انقلاب اسلامی به‌عنوان یک الگو، به برکت ۴۰ سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران اکنون به شجره‌ی طیبه و تناوری تبدیل شده است که تهدیدها و حرکات خباثت‌آمیز آمریکا و رژیم صهیونیستی همچون گذشته تأثیری نخواهد داشت و قطعاً با شکست مواجه خواهد شد.

 حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، گسترش جریان مقاومت و روحیه‌ی بیداری اسلامی در منطقه را به‌عنوان یک نمونه، نتیجه‌ی حرکت در مسیر هدایت اسلام و قرآن دانستند و گفتند: علت اینکه قدرتمندان مستکبر دنیا و در رأس آن‌ها آمریکای جنایت‌کار و شیطان بزرگ به منطقه‌ی غرب آسیا حساس هستند، روحیه‌ی اقبال به اسلام و بیداری اسلامی در میان ملت‌های منطقه است.

 ایشان با اشاره به هراس قدرت‌ها از بیداری ملت‌های اسلامی، خاطرنشان کردند: در هر جایی که اسلام بر دل و جان مردم مسلط شده، استکبار سیلی خورده است و ما جداً معتقدیم استکبار بار دیگر در این منطقه از بیداری اسلامی سیلی خواهد خورد. رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به روشنفکران و علمای دینی تأکید کردند: هرچه می‌توانید حرکت بیداری اسلامی و مقاومت را در منطقه تقویت کنید، زیرا تنها راه نجات منطقه، گسترش این تفکر و روحیه است.

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای همچنین خطاب به حکام برخی کشورهای اسلامی گفتند: نصیحت ما به شما این است که به ولایت اسلام برگردید و تحت «ولایت‌الله» قرار گیرید زیرا «ولایت آمریکا و طاغوت» برای شما فایده‌ای نخواهد داشت.

 ایشان با اشاره به برخی کشورهای منطقه که به جای تبعیت از اسلام و قرآن از آمریکا پیروی می‌کنند، خاطرنشان کردند: آمریکا بنا بر طبع استکباری خود، این کشورها را تحقیر می‌کند و همان‌گونه که همه دیدند، رئیس‌جمهور یاوه‌گوی آمریکا، حکام سعودی را به «گاو شیرده» تشبیه کرد.

 رهبر معظم انقلاب اسلامی این‌گونه تحقیرها را توهین به مردم عربستان و به ملت‌های مسلمان منطقه خواندند و افزودند: برخی حکام اسلامی در دو حرکت جنایت‌آمیز در فلسطین و یمن، همراه آمریکا شده‌اند اما قطعاً پیروزی با مردم فلسطین و با مردم یمن خواهد بود و آمریکا و دنباله‌روهای آن در این قضایا شکست خواهند خورد. (خ-۱۳۶۷)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *