اسامی نهایی منتخبین هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه منتشر شد

پیرو برگزاری انتخابات «هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم» که با حضور پرشور علما، فضلا و طلاب معظم برگزار گردید، پس از شمارش آرای مأخوذه و بررسی شکایات و بازشماری آرای حوزه‌های متقاضی بازشماری، و‌ همچنین تعیین تکلیف داوطلبانی که دارای آرای مساوی هستند؛ بر اساس اعلام هیئت محترم نظارت بر انتخابات، مقرر شد فهرست نهایی منتخبین هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، توسط حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال(رئیس محترم ستاد انتخابات) روز شنبه مورخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰ صبح در نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه به اطلاع عموم رسانده شود.

 

بر این اساس حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال صبح روز شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر و ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه و تلاش های صورت گرفته در پوشش خبری انتخابات، گزارش کاملی از روند برگزاری، شمارش آرا و بررسی شکایات ارائه نمودند.

 

رئیس ستاد انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب گفت: یکی از دلایل تاخیر در اعلام نتایج، اشتراک صندوق های استانی و همچنین وجود صندوق های سیار بود که شمارش را زمان بر می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال افزود: شکایات واصله تا این لحظه مورد بررسی دقیق قرار گرفته و بر این اساس از ۱۴۸ حوزه انتخابیه، ۱۳۷ حوزه انتخابیه نصاب لازم را کسب نموده و ۲۰۰ نفر از داوطلبان بعنوان نماینده ی به دوره هشتم مجمع نمایندگان راه یافته اند.

ایشان در ادامه با بیان اینکه از مجموع آرای مأخوذه نمایندگان، ۱۰ حوزه انتخابیه موفق به کسب حد نصاب آرا نشده اند اظهار داشت: بر اساس تصمیم هیئت محترم نظارت و شورای عالی یا در انتخابات میان دوره ای تعیین تکلیف می شوند و یا کسانی که بیشترین رای را کسب نموده اند بعنوان رابط در حوزه انتخاب خود به مرکز مدیریت معرفی خواهند شد و یا حوزه انتخابیه آنها با حوزه ی انتخابیه مجاور ادغام خواهد شد و نماینده حوزه مجاور، امور طلاب آن حوزه را نیز پیگیری خواهد نمود.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال بیان داشت: یک حوزه انتخابیه هنوز تعیین تکلیف نشده است که به زودی مشخص خواهد شد.

ایشان در ادامه افزودند: با انتشار فهرست نمایندگان منتخب در صورت وصول شکوائیه و اعتراض مستند موارد مجدد مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت لزوم اطلاع رسانی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در پایان این نشست ابراز امیدواری کرد اولین جلسه هشتمین مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حضور منتخبین جدید در ایام مبارک رجب تشکیل گردد.

**فهرست نهایی منتخبین هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم را از اینجا دریافت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *