پیام تشکر ستاد انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب از حضور پرشور علما، فضلا، طلاب معظم و دست اندرکاران انتخابات

ستاد برگزاری هشتمین انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور پیامی از حضور پرشور علما، فضلا، طلاب معظم و اعضای شورای عالی و مجمع عمومی جامعه مدرسین که در انتخابات شرکت کردند و عوامل اجرایی معاونت جامعه و روحانیت، اعضای ستاد، نیروهای نظارتی و اجرایی که در هر چه با شکوه تر شدن انتتخابات تلاش کردند تقدیر و تشکر نمود.

متن کامل این پیام که به امضای حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال، رئیس ستاد برگزاری هشتمین انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم رسیده است بدین شرح است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیـــم

 

الامام الرضا(علیه السلام):  مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّوَجَل‏

 

با حمد و سپاس از الطاف خداوند منان و در سایه عنایات امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) هشتمین انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حضور گسترده حوزویان محترم  برگزار شد.

«مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم» که از یادگارهای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی امام خمینی(قدس‌الله نفسه الزکیه) می‌باشد و همواره مورد توجه مراجع عظام تقلید بویژه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(دامت برکاتهم) بوده است، از بنیان و اساسنامه‌ای محکم و متقن برخوردار است که می‌تواند براساس وظایف محوله، نقش مؤثر و به سزایی در راستای پیشبرد امور مختلف و ابعاد علمی، اخلاقی و اجتماعی حوزه‌های علمیه خاصه حوزه‌ای پویا و انقلابی، ایفای نقش نماید.

حضور پرشور علما، فضلا و طلاب معظم در این انتخابات نشان از مسئولیت پذیری، موقعیت شناسی و حرکت در مسیر حوزه انقلابی و پاسداشت «منشور روحانیت» است.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم از شرکت علمای اعلام، اعضای محترم شورای عالی جامعه مدرسین، اساتید معظم، فضلا و طلاب معزز و نامزدهای انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قـم، نهایت تشکر و از نمایندگان محترم دور گذشته در پیشبرد اهداف عالیه مجمع قدردانی و برای منتخبین دور جدید آرزوی موفقیت نمایم.

همچنین لازم است از شورای محترم عالی جامعه مدرسین، هیئت محترم نظارت، معاونت محترم جامعه و روحانیت، اعضای ستاد برگزاری هشتمین انتخابات مجمع نمایندگان محترم، نیروهای نظارتی و اجرایی و مدیران محترم مراکز حوزوی که در تمام مراحل برگزاری انتخابات با دقت و همّت در برگزار شدن هرچه بهتر انتخابات، توان خود را به کار گرفتند، کمال تقدیر و امتنان را داشته باشم.

در پایان یادآور می‌شوم نتائج انتخابات پس از تأیید هیئت محترم نظارت، در اولین فرصت به اطلاع عموم خواهد رسید. ان شاء الله

وآخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُ للهِ رَبِّ الْعالَمِین
۱۳۹۶/۱۲/۲۳
احمد فرخ‌فال
رئیس ستاد برگزاری هشتمین انتخابات
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *