حضور اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ سالن اجتماعات مدرسه مبارکه فیضیه شاهد حضور جمع کثیری از حضرات آیات، حجج اسلام والمسلمین اعضای جامعه مدرسین، اساتید سطوح عالی و علما و فضلای حوزه علمیه قم بود که از ساعات اولیه صبح برای شرکت در انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گرد هم آمده بودند.

 

 

آیت الله محمد مومن، نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه، پس از مشارکت در انتخابات فرمودند :کسانی که انتخاب میشوند برای رضای خدا واهل بیت خصوصا حضرت ولی عصر (عج) گام بردارند و برای پویایی حوزه تلاش کنند.

 

آیت الله مرتضی مقتدایی، قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه نیز پس از شرکت در هشتمین دوره مجمع نمایندگان فرمودند: این تشکیلات (مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم) بسیار مبارک است و افرادی که انتخاب میشوند باید به درد دل طلاب رسیدگی کنند.

 

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه با حضور در پای صندوق رای و مشارکت در انتخابات فرمودند :مجمع نمایندگان طلاب ازجمله نهادهایی است که حضرت امام (ره ) پایه گذار آن بودند واین مجمع میتواند با ارائه طرح و برنامه های خود بازوی فکری قوی برای مدیران حوزه باشد.

 

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین درادامه افزودند: هرچقدرحضور طلاب درعرصه انتخابات بیشترباشد این مجمع برای کارهایش ازپشتوانهی قوی تری برخوردارخواهد بود.

 

 همچنین آیت الله سید احمد خاتمی، عضو هیات رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه پس از شرکت در انتخابات با اشاره به جایگاه ویژهی مجمع نمایندگان طلاب فرمودند: این مجمع ازآخرین یادگارهای امام راحل است وحفظ آرمان های امام برما تکلیف است.
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برخی اظهار نظرها درباره عدم حضور طلاب درانتخابات، افزود: طلاب باشرکت حداکثری خود پاسخ برخی افراد را دادند وبه حرفهای آنان توجهی نکردند.

 

آیت الله سید محمد غروی، عضور جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز پس از شرکت در انتخابات فرمودند: مجمع طلاب با دستور حضرت امام(ره) به جامعه مدرسین حوزه علمیه برای ایجاد ارتباط بین بدنه طلاب با مدیریت حوزه علمیه تشکیل شد و از آن زمان تا کنون دارای آثار و برکات فراوانی بوده و از این پس نیز خواهد بود.
عضو شورای عالی حوزه های علمیه با توصیه به همهی منتخبین طلاب فرمودند: با تدبیر و هم دلی برای ساماندهی بهتر حوزه های علمیه تلاش کنید.

 

آیت الله عبدالله خائفی، عضو جامعه مدرسین حوزه، نیز با مشارکت در انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برای منتخبین طلاب آرزوی توفیق کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی، نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین پس از شرکت در انتخابات، ضمن توصیه به طلاب برای دقت در انتخاب افراد انقلابی و فعال فرمودند: همیشه اثر گذاری یک تشکل نسبت به یک فرد بسیار بیشتر است بنابراین مجمع نمایندگان طلاب به عنوان یک تشکل مقدس میتواند تاثیر بسیار خوبی در رشد و بالندگی حوزه داشته باشد

 

همچنین حضرات آیات و حجج اسلام والمسلمین بهشتی و کعبی از اعضای شورای عالی جامعه مدرسین و دیگر اساتید سطوح عالی حوزه و اعضای مجمع عمومی جامعه مدرسین از ساعات اولیه زمان اخذ با حضور در پای صندوق های رای در مدرسه مبارکه فیضیه در انتخابات شرکت کردند.

 

حضرت حجت الاسلام والمسلمین اعرافی عضو جامعه مدرسین و مدیر حوزه های علمیه نیز از اولین لحظات شروع کار صندوق های رای گیری در شهرک پردیسان حاضر  و در انتخابات مشارکت کردند.

 

انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به روایت تصویر:

 

{gallery}stories/news_pic/6707{/gallery}

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *