دیدار اعضای ستاد اعتکاف استان قم با آیت الله حسینی بوشهری

روز چهارشنبه مورخ ۲۷ دی ماه ۱۳۹۶؛ اعضای ستاد اعتکاف استان قم با حضور در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضرت آیت الله حسینی بوشهری دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست صمیمی آیت الله حسینی بوشهری ضمن تقدیر و تشکر از برنامه ها و فعالیتهای انجام شده این ستاد فرمودند: اعتکاف امر بسیار مهم و بزرگی است و این جمع در ایام اعتکاف و دیگر زمانها در حال فعالیت و تلاش هستید که حاکی از همت بلند و توفیقی است که خداوند متعال عنایت فرموده است.

نائب رئیس جامعه مدرسین در ادامه با اشاره نقاط قوت و توانایی این ستاد افزود: شما بزرگواران در متن کار هستید و البته نیاز است گاهی نظرات افراد کارشناس را نیز در بهتر ارائه دادن کارها بشنوید تا اگر کاستی و نقیصه ای در کار وجود دارد اصلاح شود.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین ادامه داد: اصولا پالایش و ارزیابی در هر کاری موجب رشد و تعالی آن کار خواهد شد و خوب است در این زمینه حوزه علمیه هم ورود داشته باشد و با اساتید شاخص حوزه علمیه وارد گفتگو شوید تا در این زمینه از تجربیات و نظرات این بزرگان استفاده شود و همچنین تقریرات دروس ایشان می تواند تبدیل به آثار ارزشمندی شود.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین تکیه ای دبیر شورای اعتکاف استان قم با اشاره به فعالیتهای این ستاد گزارشی از برنامه های جشنواره ی بین المللی اعتکاف که در ۱۷ اسفند سال جاری در مشهد مقدس برگزار می شود؛ ارائه نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *