راهنمای ثبت نام الکترونیکی داوطلبان نمایندگی دوره هشتم مجمع نمایندگان طلاب

راهنمای ثبت نام الکترونیکی داوطلبان نمایندگی دوره هشتم
مجمع نمایندگان طلاب و فظلای حوزه علمیه قم

داوطلب گرامی؛
خواهشمند است هنگام ثبت نام به موارد ذیل توجه فرمائید:

۱- هنگام ثبت نام از کلید برگشت استفاده نکنید

۲- در ثبت نام الکترونیکی کلیه اطلاعات خواسته شده باید بصورت صحیح و کامل با حروف و کارکترهای فارسی وارد شود و سیستم به صورت خودکار آنها را کنترل می کند و تا زمانی که اشکالی در فرم وجود داشته باشد اجازه ثبت نام داده نمی شود. پس در ورود اطلاعات دقت بفرمائید.

۳- کد ملی داوطلب باید بدون در نظر گرفتن فاصله و خط تیره و فقط به صورت یک عدد ۱۰ رقمی و صحیح وارد شود

۴- اطلاعات خواسته شده در فرم مانند نام، نام خانوادگی، نام پدر و غیره باید با حروف فارسی و طبق شناسنامه و اسناد معتبر دیگر به صورت صحیح وارد شود.

۵- ورود اطلاعات فیلدهایی که کنار عنوان آنها علامت ستاره (*) درج شده است الزامی است و در صورت عدم درج اطلاعات و یا درج اطلاعات نا صحیح ثبت فرم صورت نمی پذیرد.

۶- تصاویر اسکن شده از مدارک پیوستی باید حتما با فرمت jpg و با حجم کمتر از ۴۰۰ کیلوبایت باشد.

۷- کد امنیتی پایان فرم از هشت عدد تشکیل می شود که باید به صورت صحیح تشخیص داده شده و در محل مورد نظر وارد شود. در صورتی که عدد خوانا نیست می توانید با کلیک بر روی عبارت «باز سازی کد» که در کنار قرار دارد نسبت به تغییر عدد اقدام کنید.

۸- در صورتی که هنگام ثبت اطلاعات خطایی در تشخیص اطلاعات وارد شده رخ دهد. در ذیل فیلدی که خطا بوجود آمده پیغام متناسب با خطا نمایش داده خواهد شد که می توانید با توجه به پیغام نسبت به اصلاح خطا اقدام نمایید.

۹- در هر بار بروز خطا و قبل از فشردن ثبت نهایی کلیه فیلدهای وارد شده را کنترل بفرمائید و از صحت اطلاعات (خصوصا استان و حوزه انتخابیه) اطمینان حاصل کنید.

۱۰- قبل از شروع به ثبت نام فایل تصویر شناسنامه، کارت ملی، عکس ۴*۳ جدید و معمم، نامه تاییدیه درس خارج و یا تاییدیه سطح چهار حوزه خود را با مشخصات فوق آماده نمائید.

۱۱- ثبت نام الکترونیکی زمانی تکمیل می شود که سیستم کد پیگیری ثبت نام را به شما ارائه نماید. بنابراین تا زمانی که کد پیگیری دریافت نکرده اید سیستم را ترک نفرمائید.

۱۲- پس از تکمیل ثبت نام، اصل مدرک تاییدیه درس خارج و یا تاییدیه پایان سطح چهار و ۲ قطعه عکس ۳*۴ جدید، معمم و رنگی خود را به همراه کد رهگیری ثبت نام الکترونیکی، حداکثر تا تاریخ ۲۲ دیماه ۱۳۹۶ به ستاد برگزاری انتخابات واقع در قم، خیابان معلم، کوچه شماره ۱۲ ساختمان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تحویل فرمائید.

۱۳- داوطلبان محترم لازم است قبل از اقدام به ثبت نام شرایط داوطلبان نمایندگی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم را که در صفحه بعد آمده است مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن اقدام به ثبت نام نمایند.

۱۴- در صورت بروز مشکل یا ابهام با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۷۳۰۴۰۷ تماس حاصل فرمائید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *