طلیعه ۱۳۴۰ – ۹۶۰۸۰۴

سیزدهم آبان ماه هر ساله یادآور بزرگمردی است که می‌توان از او به عنوان بزرگترین الگوی ایستادگی در مقابل شرق و غرب و دول مستکبر جهان در قرن حاضر نام برد . فقیه اندیشمندی که توانست با الگوگیری از اسلام اصیل، ملتی بزرگ را از استبداد متکی به بزرگترین مستکبران عالم نجات دهد و با تشکیل حکومتی دینی و مبتنی بر آموزه‌های اسلام ناب محمدی نه تنها ایران اسلامی بلکه جهانیان را به نهضت استکبار ستیزی رهنمون شود.

روز ۱۳ آبان، یادآور سه رویداد عظیمی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشتند. در روز ۱۳ آبان ۱۳۴۳، مأموران رژیم شاه، حضرت امام خمینی(ره) را در قم دستگیر و به ترکیه تبعید کردند. همچنین در ۱۳ آبان ۱۳۵۷، دانش آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت‌های آمریکا در ایران، راه پیمایی کردند، ولی دژخیمان رژیم شاه، به آنان حمله کرده و آنها را به خاک و خون کشیدند . در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸ نیز دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند. هویت مشترک هر سه اتفاق مذکور، مبارزه با استکبار بود و به همین دلیل، این روز به یادماندنی «روز ملی مبارزه با استکبار» نامیده شد.

امسال در حالی به این روز نزدیک می‌شویم که رفتارهای رییس جمهور جدید آمریکا و خصوصا سخنان سخیف اخیر او بیش از پیش چهره این شیطان بزرگ را بر همگان آشکار ساخت و دست چدنی پنهان شده در زیر دستکش مخملی – به تعبیر رهبر معظم انقلاب – را نمایان کرد . واقعیت این است که انرژی هسته‌ای و صنایع موشکی و حقوق بشر و… بهانه‌هایی واهی برای مخالفت با نظام اسلامی هستند و درحقیقت آمریکای جهانخوار به کمتر از نابودی اساس حکومت جمهوری اسلامی رضایت نخواهد داد . به عبارت دیگر مشکل اصلی آمریکا انرژی هسته‌ای و صنایع موشکی ایران نیست، بلکه ملتی است که به پرچمداری و زعامت و هدایت‌های داهیانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ۳۹ سال در مقابل آنها ایستاده و تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های مستکبران عالم در منطقه را نقش بر آب کرده است.

به امید آن که ۱۳ آبان امسال، با توجه به وحدت به وجود آمده در میان غالب جناح‌های سیاسی کشور در پاسخ به سخنان نابخردانه رییس جمهور آمریکا بهتر و شایسته‌تر از هر سال گرامی داشته شود و ملت انقلابی ایران و مسئولان کشور پاسخی کوبنده‌تر از همیشه به دول مستکبر و زیاده‌خواه عالم خصوصا آمریکای جهانخوار شیطان بزرگ بدهند.  (خ-۱۳۴۰)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *