سردار سلامی در جمع علمای بلاد: همه راه ها به روی شیطان بزرگ بسته شده است

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ در هشتمین اجلاس منطقه ای جامعه مدرسین حوزه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تبریز، با اشاره به اینکه ما در یک جنگ اعتقادی و نظامی عظیم هستیم، گفت: عصر حاضر را عصر ارتباط کامل حقیقی می نامند و از هر نقطه عالم می توان با تمام عالم ارتباط به لحظه برقرار کرد و دشمنان از چنین فضایی به نفع خود استفاده می کنند و دنبال این هستند که منکرات را به معروف و معروفات را به منکر تبدیل کنند.

وی افزود: دشمنان ما متوجه شدند که نه با اشغال نظامی، نه با ارعاب و تهدید نمی توانند این حرکت عظیم انقلاب اسلامی را  متوقف کنند، لذا به یک نتیجه روشن رسیده اند و آن این است که اگر بتوانند جوامع اسلامی را از حقیقت واقعی خود تهی کنند می توانند به اهداف خود برسند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: غربی ها به دنبال پاسخ به این پرسش هستند که آمریکا چگونه می تواند دل ها و ذهن های مسلمانان را فتح کند، تا تعقل و تفقه نکنند و نبینند و نشنوند.

وی با تاکید بر اینکه رسالت روحانیون امتداد رسالت انبیای الهی است، تصریح کرد: باز کردن غل زنجیر و اسارت از دست و پای مسلمانان، فلسفه بزرگ انقلاب اسلامی است و رسالت روحانیت نازله ای از رسالت انبیای الهی و بسط این منظومه عظیم از شریعت اسلام در جامعه است.

سلامی افزود: عالمان عامل هستند که می توانند در برابر توطئه های غرب بایستند و مردم را به استقامت در برابر دشمنان دعوت کنند، روحانیت و علما پرچمدار شرف و منزلت مسلمانان بوده و هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نسبت به نفوذ ابتذال غرب در جوامع اسلامی هشدار داد و تاکید کرد: اگر مراقب و بیدار نباشیم طوفان ویرانگر ابتذال تمدن غرب به سراغ ما هم خواهد آمد، طبق بررسی کارشناسان، سالیانه ۳۸ هزار جوان غربی به دلیل بحران شخصیت و نسبی گرایی اخلاق خودکشی می کنند.

وی اظهار کرد: غربی ها معتقدند کلیسا و مسجد و مدرسه و خانه تاثیر تربیتی خود را از دست داده است و به دنبال این هستند که برای ما هم مدرسه و مسجد و خانه، کارکرد خود را از دست بدهد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات امروز بین الملل اشاره کرد و گفت: موضوع امروز تغییر عرصه بین المللی، اسلام است و همه قدرت های شیطانی دست به دست هم داده اند تا از ظهور یک قدرت جدید به نام اسلام جلوگیری کنند، زیرا نظم ساخته قدرت ها در عالم در حال فروپاشی است.

سلامی با اشاره به اینکه دشمن و رهبری بزرگ یک موهبت الهی است، افزود: استکبار در این چندسال به طور مستمر، علیه جمهوری اسلامی ایران وارد مبارزه شدند حتی جنگ را به خیابان های ما کشاندند، اما موفق نشدند، اگر هشت سال دفاع مقدس نبود ما رشد نمی کردیم ما در آنجا آموختیم که چقدر باید قدرتمند بشویم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: ما ابتکار عمل را به دست گرفتیم، جنگی که در اروندکنار بود امروز درکنار مدیترانه و دریای سرخ جریان دارد، هر چه اتقاق افتاد فراتر از تصورات ما بود.

وی تاکید کرد: ساخت موشک بالستیک با دقت ۱۰۰، فناوری است که در اختیار دو سه کشور جهان است، اما ایران اسلامی امروز این فناوری را در اختیار دارد.

سلامی با اشاره به اینکه قدرت ایران امروز ظاهر شده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در شبه جزیره حجاز با پیروانش به نام انصارالله با دشمنانش می جنگد، شکست های افسانه ای رژیم صهیونیستی بعد از انقلاب ما صورت گرفت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: چیزی جز فهرستی از شکست های آمریکا در ابتدای سخن نمی بینید و این یک اعتراف به ظهور قدرت نوپدید به نام اسلام می باشد  که مهارناپذیر است.

وی ادامه داد: در سخنان ترامپ هیچ خبری از گزینه نظامی نیست، چرا که همه راه ها بسته شده است، یک فروپاشی در آمریکا اتفاق افتاده و سخنرانی ترامپ نشان دهنده همین مساله است.

سلامی اضافه کرد: آیا فکر می کنید هیچ تعهد بین المللی با محوریت آمریکا در دنیا برقرار نمی شود؟ حتی صندوق بین المللی پول به آن ها پاسخ منفی داد و هیچ کس منطق امروز آمریکا را نپذیرفت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ملت ایران بعد از سخنرانی ترامپ با کرامت و وقار درخشید و با بزرگی از کنار این حادثه گذشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *