حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم: حوزه علمیه تبریز مهد پرورش علمای تاثیرگذار اسلام

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ در هشتمین اجلاس منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد ضمن عرض خوش‌آمدگویی به اعضای محترم جامعه مدرسین و علما و فضلای استان های حاضر در این اجلاس فرمودند: هماهنگی‌های این اجلاسیه توسط آیت‌الله شبستری انجام شده بود ولی اجرای آن به دست ما صورت گرفت.

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از استاندار آذربایجان شرقی بخاطر مساعدت‌های‌ صورت گرفته در برگزاری این اجلاس فرمود: حوزه علمیه تبریز مهد پرورش علما و فقهای بزرگ چون شیخ جواد تبریزی، شهیدی، آیت‌الله سبحانی، علامه طباطبایی، علامه امینی و به نقلی مهد علامه امینی و طباطبایی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: با عنایت بیش‌تر در این اجلاسیه که به مدت دوروز در تبریز در حال برگزاری است، امیدواریم همگان بتوانیم برکات ارزشمندی را از این همایش برای بهره برداری در ۳ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل داشته باشیم.

ایشان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: همچنین امیدواریم بتوانیم با همتی همگانی در راه تحقق بخشیدن به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با حوزه‌های علمیه قدم‌های مثبتی برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *