دیدار رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران استان قم با آیت الله حسینی بوشهری

صبح روز چهارشنبه اول شهریور ماه ۱۳۹۶ سردار هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با حضور در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضرت آیت الله حسینی بوشهری نائب رئیس جامعه مدرسین دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدا این دیدار، سردار هاشمی ضمن قدردانی از آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به شهادت شهید محسن حججی ابراز داشت: شهادت مظلومانه و غریبانه این شهید گرانقدر باعث ایجاد فضای معنوی و وحدت بین آحاد جامعه شد و حتی درفضای مجازی یک موج وحدت آفرین در بین اقشار مختلف با دیدگاههای مختلف ایجاد کرد. این عمل نشان دهنده نقش و جایگاه شهید و شهادت است که این همه برکات دارد و باعث خنثی شدن نقشه های دشمنان گردیده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به طرح سپاس خاطرنشان کرد: این طرح  از باب مراجعه خادم به مخدوم است و در قالب اکیپ‌هایی به دیدار خانواده معظم شهدا و ایثارگران می روند و امسال نیز با محوریت شهدای منا و تقدیر از شهدای کارمند و شهدای سادات در هفته دولت برگزار خواهد شد.

در ادامه این دیدار حضرت آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه جامعه اسلامی، عزت،  استقلال، قدرت بین المللی و چانه زنی درعرصه دیپلماسی را مدیون شهدا و خانواده آنها است، ابراز داشت: اوج این عزت از عاشورا کلید خورده، به طوری که خون مظلومانه حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، نهال تازه کاشته را آبیاری و با مظلومیت خود بر این ریشه گواهی داده اند.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین با بیان این که یکی از رسالت های بنیاد شهید، حفظ کرامت و عزت خانواده شهدا است، اظهار داشت: تا کنون این بنیاد توانسته خدمات شایسته ای در ارتباط با شهدا و خانواده آنها انجام دهد که در جای خود لازم است تقدیر شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان این که نباید به این اندازه خدمت اکتفا کرد و برای عزت، استقلال و کرامت خانواده شهدا باید تلاش بیشتری صورت گیرد افزود: یکی از فعالیت های خوب این بنیاد اجرای طرح سپاس به عنوان تکریم از خانواده شهدا است.

امام جمعه قم با بیان این که در انقلاب اسلامی، شهدایی مانند رجایی و باهنر، با خدمت به کشور و انقلاب خوش درخشیدند و همه تلاش خود را به کار گرفتند تا رضایت مندی خدا را در کارها به همراه داشته باشند، تاکید کرد: لازم است عمل این دو شهید، از جمله ساده زیستی، پاکدستی و تقوای این دو شهید والا مقام الگویی برای سایرمسئولین در نظام باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *