طلیعه ۱۳۱۷ – ۹۵۱۱۱۴

پس از سالها مبارزه مردم ایران با استبداد داخلی و استکبار خارجی، سرانجام در روز ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) توانستند به حاکمیت خاندان فاسد پهلوی خاتمه داده و آن‌را سرنگون سازند. از آن سال تاکنون، هر ساله در روز ۲۲ بهمن، مردم کشورمان برای بیعت مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و رهبری در راهپیمایی شرکت می‌کنند تا اعتقاد و حمایت خود را از این روز بزرگ و تاریخی حتی سالها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کنند. انقلابی که بسیاری از تحلیلگران عرصه بین الملل آن را بزرگترین تحول قرن می‌دانند. انقلابی که سرآغاز بسیاری از حرکت‌ها جهت ایستادگی ملل مستضعف جهان در مقابل زورگویان و مستکبران جهان بوده و هست.

اساس پیروزی انقلاب اسلامی بر پایه نپذیرفتن تحقیر ملت شهید پرور ایران بود و این مردم انقلابی پس ازگذشت ۳۸ سال از استقرار نظام اسلامی در تمامی مراحل و راهپیمایی ها نشان داده‌اند که هیچ گاه در مقابل ابرقدرت ها سر تعظیم فرود نخواهندآورد .

شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی که هر ساله با شکوه‌تر از سالهای قبل انجام می‌گیرد حاکی از تفاوت جنس انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های دنیا است. راهپیمایی عظیم و با شکوهی که در واقع رفراندومی برای نظام اسلامی است. نظامی که امروز به اعتراف بسیاری از تحلیلگران و رسانه‌های بین المللی به یکی از بزرگترین قدرت‌های منطقه ای تبدیل شده است.

جشن‌های ایام الله دهه مبارک فجر نشانه مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران است و پیروزی انقلاب اسلامی یادآور ایثار، رشادت و شهادت طلبی مردم مظلوم ایران در مقابل ستم‌های بی پایان رژیم دو هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی بود.

از سویی روز ۲۲ بهمن نقطه اوج برنامه‌های دهه مبارک فجر است و بدون تردید حضور باشکوه مردم در این مراسم، تیر خلاصی را بر پیکر استکبار جهانی وارد و توطئه‌های دشمنان را در عرصه‌های مختلف خنثی می‌کند. بنابراین باید از همه ظرفیت‌های موجود برای حضور باشکوه مردم در این حماسه استفاده شود. البته با توجه به مصادف بودن روزهای پایانی دهه فجر امسال با ایام فاطمیه باید ۲۲ بهمن امسال رنگ و بوی فاطمی به خود بگیرد به گونه‌ای که علائم عزاداری حضرت زهرا(س) در این مراسم مشخص باشد. به امید آن که ملت ایران امسال نیز همچون سالهای گذشته با حضور گسترده خود، در این مراسم با شکوه در سراسر کشور بار دیگر دشمنان را مایوس سازند. (خ-۱۳۱۷)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *