ارائه گزارش دبیر کمیسیون سیاسی و اجتماعی

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال دبیر کمیسیون سیاسی و اجتماعی دهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد در نوبت عصر برگزاری این اجلاسیه، گزارش این کمیسیون را خدمت حاضران ارائه نمود.

وی توجه به سبک زندگی را از مسائل مطرح شده در  این کمیسیون دانست و تاکید کرد: تغییر سبک زندگی، بالا رفتن سن ازدواج، پدیده جشن طلاق، تجمل گرایی، ترویج ولنگاری فرهنگی از جمله آسیب هایی است که در کمیسیون به آن اشاره شد.

وی ارائه سبک زندگی اسلامی، مبارزه با مراکز مبلغ سبک زندگی غربی، اصلاح سبک زندگی مسؤولان، ترویج سبک زندگی اسلامی و ترویج روحیه تلاش و اهتمام به دغدغه ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را از جمله راهکارهای مطرح شده در این کمیسیون دانست.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال غفلت از دشمن، تضعیف روحیه جهاد و شهادت را از دیگر نکات مطرح شده در کمیسیون سیاسی و اجتماعی دانست و گفت: ارتقای بصیرت روحانیت و جامعه، شناخت سیاست ها و نقشه ها و اهداف دشمن، تقویت روحیه جهاد و شهادت و پاسداشت مقام ایثارگران از راهکارهایی بود که در کمیسیون مطرح شد.

وی ترویج روحیه خودباوری، تبیین اصل مهم ما می توانیم، ترویج گفتمان امام، انقلاب و رهبری و پیگیری مطالبات رهبری در مبارزه با فقر و فساد و تبعیض را از دیگر مباحث مطرح شده در کمیسیون سیاسی و اجتماعی دانست.

ایشان هشدار نسبت به تحریف گفتمان امام و تضعیف گفتمان انقلاب توسط خواص را از هشدارهای مطرح شده در کمیسیون سیاسی و اجتماعی ذکر و راهکارهای مقابله با آن که در کمیسیون مطرح شد را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال حذف تدریجی نیروهای مؤمن، انقلابی و نخبه و نفوذ عناصر غرب زده و تجمل گرا را از دیگر موضوعات مطرح شده در این کمیسیون ها دانست و خواستار توجه به رویش های انقلاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *