ارائه گزارش عملکرد حوزه های علمیه خواهران در دهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی در نوبت عصر دهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد ضمن ارائه گزارش؛ از فعالیت هشتاد هزار طلبه خواهر در سراسر کشور خبر داد و گفت: ۹۶ هزار طلبه خواهر نیز فارغ التحصیل شده اند که همه اینها به برکت انقلاب اسلامی است.

وی وجود طلاب خواهر را فرصتی برای کشور جهت ارتقای فرهنگی و دینی جامعه دانست.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی با بیان این که تلاش ما این بوده که هر مدرسه علمیه یک قطب علمی، تبلیغی و پرورشی باشد، گفت: اعزام مبلغ از همین مدار صورت می گیرد، در ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۶۱ هزار نفر به سراسر کشور اعزام شده اند.

وی خواستار تقویت و توجه به این سرمایه عظیم شد و ابراز داشت: برای استفاده از این ظرفیت، ابتدا باید آن را خوب شناخت، چراکه متعلق به نظام و نهاد روحانیت شیعه است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران از فعالیت ۳۲ هزار مبلغ سازمان یافته خواهر خبر داد و گفت: برگزاری ۶۶۷ کرسی آزاد اندیشی، تولید علم، توجه به مقوله پژوهش را از دیگر اقدامات حوزه های علمیه خواهران دانست.

وی همچنین فعالیت طلاب خواهر در فضای مجازی را بسیار مؤثر ارزیابی و تصریح کرد:۸۳۰۰ خواهر ما از طریق شبکه کوثر بلاگ، تولید محتوای دینی می کنند؛ هفتاد هزار طلبه خواهر در سال عضو این شبکه هستند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران همچنین خواستار افزایش تعامل حوزه های علمیه خواهران و برادران شد و گفت: باید با همگرایی، ظرفیت ها را در کنار هم قرار داده و نقاط ضعف مجموعه ها را پوشش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *