آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی:

دعوت از امت اسلام و ملت ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی با صدور پیامی امت اسلام و ملت ایران را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند. دربخشی از این پیام آمده است:

نزدیک به شش ماه از هجوم وحشیانه رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی به مردم مظلوم و بی پناه غزه می گذرد. در این روزها که چهره کریه و شوم این رژیم خونخوار بیش از پیش بر جهانیان آشکار شده، و وجدان‌های خفته را از خواب بیدار نموده است، اما با این حال و در کمال ناباوری، سکوت، ضعف و کم کاری نهادها و کشورهای مدعی حقوق بشر را شاهد هستیم.

ایشان همچنین با اشاره به برنامه ریزی رژیم صهیونیستی برای توهین گسترده به مقدسات اسلامی و خصوصا مسجد الاقصی لزوم هوشیاری تمام مسلمانان جهان را خواستار شده و تاکید کردند: اینجانب بر همه علمای اسلام، از جمیع مذاهب اسلامی لازم می دانم تا در دفاع از مظلومان فریاد برآورند و با وحدت کلمه و در سایه حمایت گستردۀ امت مسلمان، دولت های اسلامی و دیگر دولت‌های عالم را به فشارهای همه جانبه بر رژیم صهیونیستی وادار کنند تا با پایان دادن به هجوم وحشیانه و محاصره و شروع آتش بس فوری، فراگیر و دائمی و خروج اشغالگران و کمک رسانی به آسیب دیدگان و بازسازی سرزمین های جنگ زده، شرایط را برای بازگشت آوارگان مظلوم فراهم آورند و تا حصول نتیجه از پای ننشینند که در صورت کوتاهی هیچ عذری در پیشگاه خداوند متعال نخواهیم داشت.

 

منبع: رسا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *