آیت‌الله رجبی:

راه اصلاح مفاسد، موالات اهل بیت است

آیت الله محمود رجبی

آیت‌الله رجبی در مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در حسینیه امام خمینی با بیان اینکه خیلی از بزرگان در امور معنوی و دنیوی از لطف و شفاعت اهل بیت کمک گرفتند، گفت: سید حسن نصرالله در بحرانی‌ترین شرایط جنگ ۳۳ روزه با توسل به حضرت زهرای مرضیه پیروز شد.

عضو جامعه مدرسین در ادامه ضمن بیان اینکه مساجد نماد یاد خداوند هستند، تصریح کرد: اگر کسی مرض یا غرضی نداشته باشد نسبت به ساخت مساجد و هزینه برای اربعین ایراد نمی‌گیرد، مسلمان نسبت به ظلم آرام نمی‌گیرد؛ کسانی که به کمک به مردم مظلوم غزه ایراد می‌گیرند قطعا اهداف دشمن را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه راه حل اصلاح مفاسد، موالات اهل بیت است، تاکید کرد: برای طی کردن مسیر الی الله باید محبت و معرفت جهت درستی داشته باشد، محبت و معرفت نادرست مسیر را منحرف می‌کند.

وی دلبستگی به دنیا را به تدریج باعث انکار حق دانست و افزود: منافقین ابتدا برای مبارزه با آمریکا تشکیلاتی به راه انداختند، اما بعد از انقلاب به دامن آمریکا پناه بردند؛ کسی که خداوند را نشناسند عبادت او گمراهی است؛ برائت از دشمنان اهل بیت جزئی از معرفت الی الله است و معرفت اهل بیت اساس همه چیز است.

 

منبع: رسا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *