بیانیه جامعه مدرسین در پاسداشت حضور حماسی مردم در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پی حضور حماسی مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جامعه مدرسین بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر نمود:
لوگوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور حماسی و آگاهانه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، صفحه‌ای دیگر بر کتاب افتخارات ملت غیور ایران افزود و ابهت و اقتدار ملت و نظام اسلامی را چون مشتی بر سینه بد خواهان و دشمنان کوبید.

قطعا پیروز این انتخابات، مردم بیدار و بصیر هستند که با عزم راسخ خود بر هجمه‌های گسترده رسانه های‌مزدور و بد اندیشان وسوسه‌گر فائق آمدند و مشکلات اقتصادی و دشواری‌های معیشتی نتوانست خللی در اراده آنان ایجاد کند.

حضور مردم در انتخابات، نشانه قدر شناسی ملت شریف ایران از نعمت انقلاب اسلامی و انتخابات است و خداوند علیم حق این شاکران را با نظر رحمت خود عطا خواهد کرد.

برگزیدگان ملت در این فصل از انتخابات بدانند فرصت برای خدمت محدود و عرصه کار و تلاش بسیار گسترده است. از هم اکنون تلاش خود را آغاز کنند تا با انگیزه‌های خدایی و تعهد به قانون و پیگیری تحقق وعده‌هایشان، بار امانتی را که بر دوش گرفته‌اند به سر منزل مقصود برسانند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تقدیر و تمجید از حماسه آفرینی ملت، از همه‌ی دست اندرکاران برگزاری این انتخابات، کمال تشکر را دارد و بر وجود چنین مردم فهیمی، جبهه سپاس بر آستان الهی می‌ساید.

انتخابات و رأی مردم، حاصل روشن اندیشی و مجاهدت و پافشاری امام راحل عظیم الشأن بوده است و امروز رهبر معظم انقلاب در صیانت از مردمسالاری دینی پای در همان مسیر گذاشته است. برای آن امام عزیر علو درجات را مسألت می‌کنیم و اطاعت از ولایت مطلقه فقیه را بر همه منتخبان و آحاد مردم توصیه می‌کنیم.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *