پیام جامعه مدرسین در دعوت از ملت شریف ایران به حضور پرشور در انتخابات

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جامعه مدرسین در پیامی از ملت شریف ایران برای حضور در انتخابات یازدهم اسفند دعوت به عمل آورد. در بخشی از این پیام آمده است: «تبیین اهمیت انتخابات و بسیج مردم به سمت صندوق‌های رأی یک جهاد ارزشمند و مبارک است و إن‌شاءالله به مدد الهی در رونق بخشیدن به این مجاهدت ملی فعال باشیم».
لوگوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

بسم الله الرحمن الرحیم

جمهوری اسلامی ایران یک مفهوم ارزشمند و هویت ساز است. اسلام ناب محمدی – صلی الله علیه و آله – با حمایت و پشتیبانی گسترده مردم در میهن اسلامیمان ایران، به حاکمیت رسید و اسلام خواهی مردم، ایران را به عزت و اقتدار رسانده است.

انقلاب اسلامی نشان داد، شأن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود یک شأن نمایشی و تشریفاتی نیست و مردم با حضور در انتخابات‌ها، قدرت و اراده خود را در انتخاب حاکمان، مدیران و نمایندگان به منصه ظهور می‌رسانند.

امسال در آستانه تحقق یک حماسه‌ی بزرگ در زمینه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم؛ هر کدام از این دو مجلس، نقش مؤثری در استحکام بخشی به نظام اسلامی دارند.

ملت شریف ایران برخلاف ادعای برخی جریانات سیاسی و بدخواهان، پای کار نظام اسلامی هستند و هرگز اسیر روایت سازی‌های دشمنان نشده و نخواهند شد و انتخابات پیش رو را همچون دیگر حماسه آفرینی‌ها، در تاریخ عزت و عظمت ایران ثبت خواهند کرد.

إن‌شاءالله که بتوانیم شکر نعمت جمهوری اسلامی و نعمت انتخابات را به جا بیاوریم و در این مدت باقیمانده تا انتخابات وظایف و تکالیف خود را نسبت به انقلاب اسلامی، و مردم به نحو احسن ادا کنیم.

تبیین اهمیت انتخابات و بسیج مردم به سمت صندوق‌های رأی یک جهاد ارزشمند و مبارک است و إن‌شاءالله به مدد الهی در رونق بخشیدن به این مجاهدت ملی فعال باشیم.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تمجید و تکریم از ملت شریف ایران، ضمن دعوت به مشارکت پرشور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، از صاحبان سخن و جهاد گران عرصه تبیین می‌خواهد ضمن تشریح معیارهای انتخاب اصلح با تواصی سیاسی و امر به معروف، به تبیین حق و تکلیف بودن انتخابات بپردازند و اهمیت و تأثیر گذاری انتخاب صالحان را یاد آور شوند.

اهمیت مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی می‌طلبد افرادی را به نمایندگی خود برگزینیم که بیشترین قرابت فکری را با آرمان‌های انقلابمان دارند و در این زمینه توجه ویژه به معیارهای انتخاب اصلح در کلام امام بزرگوار – قدس سره – و رهبر معظم انقلاب – مدظله العالی – یک امر ضروری و روشنگر است.

و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *