آیت الله خاتمی:

تخریب جامعه مدرسین تخریب سرمایه ارزشمند انقلاب اسلامی است

آیت الله سید احمد خاتمی

آیت الله خاتمی در مصاحبه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را یک نهاد بی بدیل در انقلاب اسلامی دانست و تاکیدکرد: قصه جامعه مدرسین قصه یک سرمایه ارزشمند انقلاب اسلامی است که مورد تکریم حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و مقام معظم رهبری بوده و هست. از یادمان نرفته آخرین پیام های حضرت امام و سفارش به طلاب عزیز که از جامعه مدرسین جدا نشوند.

عضو خبرگان رهبری با انتقاد از برخی بداخلاقی ها و جوسازی ها علیه جامعه مدرسین در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، ابراز داشت: این روزها و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شاهد برخی سخنان ناروا هستیم، من به گویندگان این سخن می گویم اگر به انقلاب و نظام علاقه مند هستید بدانید در این زمان به خصوص تخریب جامعه مدرسین تخریب یک سرمایه ارزشمند انقلاب است.

آیت الله خاتمی یادآورشد: به خصوص در این مقطع یاد می کنم از رئیس محترم جامعه مدرسین حضرت آیت الله حسینی بوشهری؛ بنده ایشان را به عنوان عالمی فرهیخته و جانبدار صمیمی نظام و انقلاب اسلامی و ارادتمند حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای می شناسم.

وی با تاکید بر این که تعریض به ایشان تعریض نادرستی است، تصریح کرد: من در این مقطع تقویت و تجلیل از ایشان را بر خودم لازم می دانم و از دوستان و طلاب انقلابی می خواهم تحت تاثیر القائات نادرست این و آن نباشند و ان شاءالله خط و صراط مستقیم را گم نکنند.

 

منبع: خبرگزاری رسا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *