دیدار نمایندگان هیئت العلما و ائمه جماعات تانزانیا با آیت الله مقتدایی

روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ نمایندگانی از هیئت العلما و ائمه جماعات تانزانیا با هماهنگی دفتر امور بین الملل جامعه مدرسین با حضرت آیت الله مقتدایی، نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار حضرت آیت الله مقتدایی ضمن خوش آمدگویی به این هیئت به مناسبت مسافرت به کشور برادر خود ایران، آرزو کردند این سفر موجب توفیقاتی برای طرفین باشد.

حضرت آیت الله مقتدایی در ادامه در مورد علل تشکیل جامعه مدرسین سخنانی را بیان داشتند، ایشان با ذکر حوادث دوران قبل از انقلاب فرمودند: در آن زمان امام تنها ایستاد و برای پیاده کردن اسلام ناب محمدی از احدی نترسید.

نائب رئیس شورای عالی جامعه مدرسین ادامه داد: در دنیای امروز متاسفانه وهابیت موجب اختلافاتی شده است، در گذشته میان شیعه و اهل سنت اختلافات بدین گونه نبود. متاسفانه  مفتی های وهابی به صورت علنی حکم به کفر و قتل شیعه می دهند. که این کار نادرست و قبیح است .

عضو خبرگان رهبری افزود: امام خمینی(ره) رسالت انبیا را ادامه می داد و همه وجودش را برای بیان احکام، دعوت به اسلام تقدیم کرد. در حال حاضر نیز علما باید با الگوگیری از امام خمینی(ره) خود را وقف ترویج دین کنند و خرافه‌ها و بدعتها را از دین بزدایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *