آیت الله طبسی در همایش ائمه جماعات ادارات، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان قم:

آبروی نظام در گرو شرکت مردم در انتخابات است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر لزوم حضور گسترده آحاد جامعه در انتخابات، تصریح کرد: آبروی نظام در گرو شرکت مردم در انتخابات است. البته مشکلاتی هست؛ اما اینگونه مشکلات در همه جای دنیا وجود دارد. دشمنان در صدد پررنگ کردن مشکلات و دامن زدن به آن‌ها هستند و هرگز خیرخواه ما نبوده‌اند.
سخنرانی آیت الله طبسی در همایش ائمه جماعات مساجد، مدارس، ادارات، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان قم 28 دی

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله نجم الدین مروجی طبسی، صبح امروز در همایش ائمه جماعات مساجد، مدارس، ادارات، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان قم تصریح کرد: باید خدا را شاکر باشید که مشغول خدمت هستید. ما امروز به روحانیون مردمی، با اخلاق و با ادب نیاز مندیم.

وی ضمن بیان توصیه‌هایی به ائمه جماعات، تأکید کرد: روحانیت باید احساس مسئولیت داشته باشد و در هر شرایطی در کنار مردم باشد؛ چرا که یکی از ویژگی‌های روحانیت مردمی بودن است.

رفتار اخلاق محور، نشستن پای درد و دل مردم، حفظ حرمت اشخاص، تبیین شبهات برای مردم، دفاع از اعتقادات شیعه، نگاه یکسان به مأمومین و پرهیز از طولانی کردن بیش از اندازه نماز جماعت، از جمله توصیه‌های عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ائمه جماعات بود.

وی با اشاره به جایگاه مهدویت در اعتقادات شیعی خاطر نشان کرد: امروز مهدویت مورد تهاجم و تعرض دشمن است. بدانید که عزت، آبرو و اصالت حوزه علمیه، مرجعیت و ولایت فقیه به مهدی آل محمد – عجل الله تعالی فرجه – است و این‌ها نسخه‌ای هستند که خود حضرت مهر زده است.

استاد حوزه علمیه قم در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر لزوم حضور گسترده آحاد جامعه در انتخابات، تصریح کرد: آبروی نظام در گرو شرکت مردم در انتخابات است. البته مشکلاتی هست؛ اما اینگونه مشکلات در همه جای دنیا وجود دارد. دشمنان در صدد پررنگ کردن مشکلات و دامن زدن به آن‌ها هستند و هرگز خیرخواه ما نبوده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *