آیت الله حسینی بوشهری:

عدم مشارکت در انتخابات خواست دشمن است

سید هاشم حسینی بوشهری

آیت الله حسینی بوشهری در نشست مشترک مدیران حوزه‌های علمیه و مدیران کل آموزش و پرورش کشور با اعضای دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: در اسفندماه دو انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را داریم.

رئیس جامعه مدرسین با اشاره به اینکه آموزش و پرورش با بسیج رای اولی‌ها می‌تواند حماسه بزرگی را رقم بزند، تصریح کرد: انتخابات در نظام مردم سالاری دینی کارکردهای ممتازی دارد که اهمیت این انتخابات بیش از پیش برای تمام ما مشخص می‌شود.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم باید بدانند که کاهش مشارکت، مشکلی را حل نخواهد کرد، گفت: اگر مردم تصور کنند با عدم مشارکت مشکلی را حل خواهند کرد، بزرگ‌ترین اشتباه را انجام داده‌اند.وی با اشاره به اینکه عدم مشارکت در انتخابات خواسته دشمن است، خاطرنشان کرد: عقب نشینی از حضور در عرصه انتخابات موجب شادی دشمن است.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه عمود خیمه انقلاب اسلامی از مسیر مجلس خبرگان رهبری می‌گذرد، ابراز کرد: مجلس خبرگان بعد از رحلت امام خمینی (ره) کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

وی همچنین تاکید کرد: تا روز انتخابات باید اقداماتی را از دولت مشاهده کنیم که مردم اعتمادشان به دولت و نظام بیش‌تر شود و حضور پرشوری را در انتخابات داشته باشند.

منبع: حوزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *