بیست و دومین شماره ویژه نامه تبلیغ به مناسبت ایام تبلیغی رمضان المبارک ۱۴۳۷ منتشر شد

بیست و دومین شماره ویژه نامه تبلیغ، به همت مدیریت فرهنگی – سیاسی معاونت جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت ایام تبلیغی رمضان المبارک ۱۴۳۷، جهت استفاده طلاب و مبلغان حوزه های علمیه منتشر شد.

این ویژه نامه از بخش ها و مطالب متنوعی در موضوعات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به شرح ذیل برخوردار است

بخش نخست؛ شامل سخنان نوروزی مقام معظم رهبری در حرم مطهر، رهنمودهای مراجع عظام تقلید و علما درخصوص ماه مبارک رمضان و سایر موضوعات می باشد.

بخش دوم به موضوع تبلیغ و اطلاع رسانی دینی اختصاص دارد که در آن، طی مصاحبه هایی اختصاصی با حضرات آیات یزدی، حسینی بوشهری و حسینی خراسانی، نظرات ایشان در خصوص امر تبلیغ و مسائل روز کشور مطرح شده است.

در ادامه این بخش، گفتاری نیز از مرحوم آیت الله انصاری شیرازی درخصوص اهمیت تبلیغ عملی منتشر شده است.

در بخش سوم این ویژه نامه به یکی از دغدغه ها و سفارشات سالهای اخیر مقام معظم رهبری یعنی اقتصاد مقاومتی اشاره و با توجه به نامگذاری سال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» طی مقاله ای، راهبردها و راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی بررسی شده است.

بخش چهارم این ویژه نامه به مرور برخی حوادث و رویدادهای تاثیرگذار در تاریخ جمهوری اسلامی که برخی از آنها مصادف با ماه رمضان امسال می باشد (شهادت شهید بهشتی، حمله شیمیایی رژیم بعث عراق به شهرهای ایران، سقوط هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا و روز قدس) اختصاص دارد.

در این بخش، همچنین گزارشی در خصوص مدافعان حرم منتشر شده است.

بخش پایانی این ویژه نامه هم به مهمترین خبرهای داخلی و خارجی اختصاص دارد.

گفتنی است بیست و دومین شماره ویژه نامه تبلیغ جامعه مدرسین که در تیراژ هفت هزار نسخه منتشر شده است، در اختیار مبلغان حوزه‌های علمیه اعزامی به مناطق مختلف کشور قرار می‌گیرد.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی این ویژه نامه را از بخش دانلود فایل ها ، زیر منوی ویژه نامه‌های تبلیغ در منوی اصلی پایگاه  اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *