تشریح گزارش فعالیت حوزه‌های علمیه خواهران در اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور در نوبت عصر سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین، گزارشی از فعالیت‌های حوزه علمیه خواهران ارائه کرد و توسعه و گسترش این حوزه‌های علمیه در سراسر کشور را از برکات انقلاب اسلامی دانست.
سخنرانی مدیر حوزه علمیه خواهران در سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور در نوبت عصر سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد، توسعه و گسترش حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور را از برکات انقلاب اسلامی دانست.

وی از فعالیت پانصد مدرسه علمیه خواهران در سراسر کشور خبر داد و گفت: امروز حوزه علمیه خواهران هجده رشته مصوب را در سطح سه و چندین رشته را نیز در سطح چهار دارد.

وی از هدایت شبکه تبلیغی ۱۷ هزار نفره از سوی حوزههای علمیه خواهران خبر داد و افزود: حدود یک هزار و هفتصد نفر مبلغ زبان دان در حوزه‌های علمیه خواهران فعال هستند و ما شاهد نقش آفرینی فعال شان در مناسبت‌های مختلف بویژه ایام اربعین هستیم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران از اداره شدن مدارس علمیه خواهران به صورت هیئت امنایی خبر داد و بیان داشت: امیدواریم در بالندگی حوزه‌های علمیه بیش از پیش از ظرفیت و توانمندی طلاب و مبلغان خواهر بهره گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل از هیات رییسه جامعه مدرسین خواست با توجه به سرو شکل گرفتن ساختارهای مختلف حوزه علمیه خواهران، دامنه جذب را فراتر در نظر گرفته و از ظرفیت و توانمندی شان بیشتر در عرصه‌های مختلف بهره گرفته شود.

وی گفت: با تایید شورای سیاست گذاری اولین برنامه پنج ساله مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و جامعه الزهرا در حال اجرا شدن است؛ این جلسات و اجلاسیه‌های این چنینی و در اختیار قرار دادن فرصت برای شنیدن نظرات و دیدگاه‌ها می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *