دیدار رهبر شیعیان سریلانکا با حضرت آیت الله طبسی

جناب آقای مدنی رهبر شیعیان سریلانکا روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ در دفتر حضرت آیت الله نجم الدین مروجی طبسی عضو محترم جامعه مدرسین حاضر و با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حضرت آیت الله طبسی فرمودند: داعش در زمان ما همان خوارج هستند  در کتاب اهل سنت نقل شده است که عبدالوهاب از خوارج دوران ما است که به قتل علما و مسلمانان می‌پردازد. حدیث از رسول اکرم است ((الخوارج کلبنا)) امروز جهان اسلام به خوارج دچار شده است،  سعودیها مسلمانان و اسلام را مسموم کردند و نتیجه این کار قتل هزاران مسلمان در نیجریه و … است.  

عضو جامعه مدرسین اظهار داشتند : وهابیت دواعش را تحت عنوان جهاد به جان شیعیان می‌اندازند. حتی در ماه حرام مثل الان جنگ می‌کنند و خون می‌ریزند ولی آنان عقلی ندارند. آن‌ها وهابی نیستند بلکه صهیونیسم هستند.چند میلیون شیعه در یمن و سوریه تحت فشار سعودی و همپیمانانش در محاصره هستند.  آنان همچون صدام و وهابیت در پی تخریب بقاع متبرکه هستند. شیعیان  در طول تاریخ دائما تحت فشار بودند، امروز با گذشته فرق می‌کند شیعه قدرت یافته و  آنان از قدرت شیعه می‌ترسند.

آیت الله طبسی افزود: امروز پرچم امام حسین(ع) در همه جای دنیا و جهان اسلام بالاست و آنان از فریاد یاحسین هراس دارند،  امروزه ۱۷ میلیون نفر در اربعین به کربلا می‌روند، چون یمن مستعمره سعودی‌ها بود وحوثی ها آنان را خلع ید کردند یمنی‌ها مجرم شناخته می‌شوند.

امروز شیعه در منطقه ماه کامل( در مقابل هلال شیعه) است. و این برکات به خاطر انقلاب اسلامی ایران ، امام خمینی و رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و خون شهدا است. متاسفانه حُکام اهل سنت اکثرا سکولار هستند و منافع شخصی و مصلحت را به منافع اسلام ترجیح می‌دهند، بارها استعمارگران سعی داشتند که به طرق مختلف در بین زعمای شیعه نفوذ کنند ولی هیچگاه موفق نشدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *