طلیعه ۱۲۸۵ – ۹۴۱۲۱۳

صحنه حماسی و پرشور انتخابات در روز هفتم اسفند ماه، آزمون خیره کننده دیگری بود که چهره مصمم و پر امید ایران اسلامی و جلوه مردم سالاری دینی را با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، یک بار دیگر در عمل به اثبات رساند. این حضور حماسی ملت، پیوندی دوباره با نظام مردم سالار دینی و اعلام وفاداری به انقلاب اسلامی و نمایش تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری بود.

ملت بزرگ ایران اسلامی با سرمشق قرار دادن فرمایشات راهگشای مقام معظم رهبری با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رای جلوه باشکوهی از همدلی و هم زبانی را به نمایش گذاشتند .مردم بصیر و آگاه ایران در روز هفتم اسفند ماه به وضوح نشان دادند که پس ازگذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان محکم و استوار پای انقلاب و ارزش‌های الهی و اسلامی خود ایستاده اند و هیچگاه تحت تاثیر مستکبران عالم و القائات شیطانی رسانه‌های بیگانه که همواره و به شکل‌های گوناگون به دنبال اختلاف افکنی و تلاش جهت تضعیف و براندازی نظام اسلامی ایران هستند، قرار نمی‌گیرند. بی شک جدای از نتیجه انتخابات، پیروز واقعی، مردم هستند که به فرمایشات و رهنمودهای ولی فقیه عمل کرده و برای حفظ اقتدار نظام و سربلندی کشور در پای صندوق‌های رای گیری در سراسر کشور حاضر شدند.

اکنون که پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مشارکت حماسی مردم در فضایی پر از شور و نشاط برگزار گردید، نوبت به مسئولین و منتخبین ملت است تا برای حل مشکلات مردم، بستر و زمینه تقویت اقتصاد مقاومتی را در کشور فراهم کرده و با خدمت گزاری بهتر و شایسته‌تر نهایت تلاش خود را بکنند تا مشکلات مردم به ویژه در زمینه بیکاری و رکود و تورم روز به روز کمتر شود. لازم است منتخبین ملت با قدردانی از این حضور پرشور و حماسی، بیش از پیش در مسیر خدمت به این مردم حماسه ساز و ولایت مدار تلاش کنند و دولت و مجلس دست در دست هم به حل و کاهش مشکلات اقتصادی به ویژه در رابطه با تورم و بیکاری و ازدواج جوانان همت گمارند.

البته حل مشکلات صرفاً با شعار و وعده دادن امکان پذیر نیست، بلکه نیاز به یک همت عالی و برنامه ریزی منسجم و همدلی ملی دارد که ان شاءالله مجلس آینده با همکاری دولت بتواند در این راستا قدم‌های جدی‌تری را بردارد. همچنان که این مهم در پیام رهبر معظم انقلاب که جهت قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه صادر شد، مورد تاکید قرار گرفته است.

رهبر معظم انقلاب در پیام سپاسگزاری از مردم و مسئولان همچنین، نقشه راه مجلس دهم را ترسیم نمودند. ایشان در این پیام از «پیشرفت کشور» به عنوان یک هدف اساسی یاد کرده و لوازم و الزامات رسیدن به این هدف اساسی را هم برشمردند که سرفصل‌های این لوازم و نقشه راه که به نوعی نقشه راه برای تمامی کارگزاران نظام محسوب می‌شود، ‌عبارت است از: «خدمت صادقانه، ساده‌زیستی، پاک‌دستی، حضور پیوسته در جایگاه مسئولیت، ترجیح منافع ملی بر منافع شخصی و جناحی، ایستادگی شجاعانه در برابر مداخلات بیگانه، واکنش انقلابی به بدخواهان و خائنان و در نهایت صیانت از استقلال و عزت ملی».

امید است نمایندگان منتخب مردم چه در مجلس خبرگان و چه در مجلس شورای اسلامی با استعانت از حضرت حق و با توکل به خدا و نیز توجه به نصایح رهبر معظم انقلاب، بیش از پیش در جهت آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به ملت شریف ایران خدمت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *