پیام تسلیت جامعه مدرسین در پی درگذشت آیت الله غلامرضا صلواتی

پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی و فقیه جلیل القدر حضرت آیت الله حاج شیخ غلامرضا صلواتی -رحمه الله علیه- از اساتید پیشکسوت وبرجسته حوزه علمیه قم موجب تألم و تأثر گردید. این عالم زاهد و وارسته، همت و کوشش خود را معطوف شاگرد پروری کرد و اندوخته‌های ارزشمندی که از بزرگان حوزه‌های علمیه کسب کرده بود را با سلوکی معنوی واخلاقی به شاگردان خود ارائه کرد.

توانمندی‌های علمی کم نظیر او و سال‌ها مجاهدت در ترویج معارف مکتب اهل بیت -علیهم السلام- و تقویت حوزه‌های علمیه، ساده زیستی و شهرت گریزی از شاخصه‌های بارز آن عالم پارسا بود. این استاد فاضل در دوران غربت امام خمینی -قدس سره- و نهضت اسلامی از یاران امام راحل بود و در اثر همراهی با انقلاب اسلامی رنج تبعید را به جان خرید.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رحلت این عالم پرهیزکار و انقلابی را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم -عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف-، رهبرمعظم انقلاب -مدظله العالی-، مراجع عظام تقلید -دامت‌برکاتهم-، حوزه‌های علمیه و همچنین به بیت مکرم، شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن فقیه فرزانه، علو درجات و غفران و رحمت الهی را از خداوند متعال خواستار است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *