طلیعه ۱۲۸۲ – ۹۴۱۱۱۵

 دهه فجر یادآور روزهایی عظیم و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است. روزهای پیروزی انقلاب اسلامی؛ یعنی انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن مردم مسلمان و مومن ایران با اعتقادی وسیع و راسخ، رژیم دیکتاتوری وابسته به غرب را شکست دادند و چشم قدرتمندان جهان را خیره ساختند.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا صلی الله علیه و آله، به سرانجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت. تأثیر سریع انقلاب اسلامی در منطقه و بر آشفتن شعله خشم مردم مسلمان و غیرمسلمان در بسیاری از کشورهای تحت سلطه استعمار، گواه روشنی بر این مدعاست.

بدون شک دو عامل رهبری و مردم در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نقش اساسی ایفا کردند . مردم ایران که سال‌ها تحت سیطره و استثمار شاهان زندگی می‌کردند در برهه‌ای از تاریخ با هدایت‌های داهیانه یکی از مراجع عظام تقلید دوران خود توانستند پس از سال‌ها مبارزه و تحمل سختی‌ها و شکنجه‌ها و به شهادت رسیدن تعدادی از جوانان خود توسط عوامل رژیم پهلوی در۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به پیروزی دست یابند .

پس از پیروزی انقلاب و در طول دوران ۳۷ سال گذشته نیز همین مردم با هدایت‌های امام راحل (ره) و سپس جانشین بر حق ایشان حضرت آیت الله خامنه‌ای توانستند از گردنه‌های سهمگین و پرفراز و نشیبی که همواره از سوی مستکبران عالم بر این کشور وارد می‌شد با موفقیت عبور کنند . استکبار جهانی در طول این سال‌ها از هیچ تلاشی جهت ضربه زدن بر پیکره نظام اسلامی ایران فروگذار نکرد و در سال‌های آتی نیز از این رویه خود دست بر نخواهد داشت.

به امید آن که همان گونه که در طول سال‌های گذشته مردم ایران اسلامی توانسته‌اند در سایه هدایت‌های داهیانه رهبر عظیم الشان خود در برهه‌های گوناگون به موفقیت و پیروزی دست یابند در انتخابات پیش رو نیز با همان رویکرد بتوانند برگ زرین دیگری را بر اوراق تاریخ این سرزمین بیفزایند، انتخاباتی که در برهه‌ای حساس برگزار می‌شود و بسیاری از دشمنان این مرز و بوم به آن چشم طمع دوخته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *