آیت الله حسینی بوشهری در دیدار معاون وزیر نفت:

هدف دشمنان فلج کردن اقتصاد کشور است

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس گفت: هدف دشمن در آن روز، تصاحب آب و خاک کشور بود ولی امروز هدفشان فلج کردن اقتصاد کشور است. بنابراین تلاش در هر دو نقطه در جهت خنثی کردن اقدامات دشمنان است و فعالیت‌های شما همان معنای مجاهدت‌های سربازان و افسران نظامی آن روز را خوهد داشت و اگرچه در این حیطه شهید نداریم؛ اما پاداش شهادت را داریم.
دیدار معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش ایران با آیت الله حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش ایران با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دیدار و گفتگو کرد. رئیس جامعه مدرسین خطاب به تولید کنندگان کشور گفت: روزی درگیر جنگ تحمیلی بودیم و افسران و سربازان اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیافتد. امروز نیز شما افسران و سربازان دوران تولید هستید.

وی ادامه داد: هدف دشمن در آن روز، تصاحب آب و خاک کشور بود ولی امروز هدفشان فلج کردن اقتصاد کشور است. بنابراین تلاش در هر دو نقطه در جهت خنثی کردن اقدامات دشمنان است و فعالیت‌های شما همان معنای مجاهدت‌های سربازان و افسران نظامی آن روز را خوهد داشت و اگرچه در این حیطه شهید نداریم؛ اما پاداش شهادت را داریم.

امام جمعه قم افزود: فداکاری، گذشت و ایثار در این کشور ارزش بالایی دارد؛ چرا که این کشور به نام امام زمان -عجل الله تعالی فرجه- و سید و سالار شهیدان -علیه السلام- است.

وی رهبر معظم انقلاب -مد ظله العالی- را از نعمت‌های بزرگ خدا توصیف کرد و ابراز داشت: خدا نعمت بزرگی به ما عطا کرده و در هیچ جای دنیا رهبری با چنین معنویت و نگاه ژرف و عیمقی که حتی دشمنان نیز بدان معترف‌اند، وجود ندارد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان، اقدامات صورت گرفته در فاز یازدهم (۱۱) و چهاردهم (۱۴) پارس جنوبی را قابل تحسین دانست و ضمن تأکید بر لزوم توجه به مسئولیت‌های اجتماعی در این مناطق، تصریح کرد: علاوه بر خدمت به تولید کشور، به مسئولیت‌های اجتماعی در مناطقی که حضور دارید توجه کنید. باید به واسطه اقدامات شما در تأمین آب، برق، بیمارستان، مدرسه، مسجد و …، نام محروم از استان‌هایی همچون خوزستان و بوشهر پاک شود.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه، مهندس جلیل سالاری گزارش مختصری از فعالیت‌ها و چالش‌های شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی در حوزه تولید، صادرات و مصرف، ارائه نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *