طلیعه ۱۲۷۷ – ۹۴۰۹۲۶

اسلام به عنوان یک دین کامل و جهانی تنها نسخه نجات بخش بشر برای هدایت و کسب سعادت است و تشیع با التزام به دومنبع نورانی قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام نماد کامل اسلام ناب و عقلانی می‌باشد. جریانات انحرافی تحت لوای نظام سلطه و جبهه باطل در تلاشی پیوسته و گسترده نوک پیکان حمله خود را به سوی این یگانه دین توحیدی و سعادت بخش گرفته‌اند. اسلام در دو جبهه با دو جریان انحرافی در ستیز است.یکی سکولاریسم و دیگری ارتجاع و تحجر وهابیت و اکنون این دو جریان در یک هم سویی بی‌امان به جنایت و خشونت می‌پردازد. گروه‌های سلفی و وهابی وحشت و خشونت را با داعش و بوکوحرام و طالبان و القاعده به میدان فرستاده‌اند. وسکولاریسم و لیبرالیسم در میدان تبلیغات رسانه‌ای با عملیات روانی و تبلیغاتی اسلام را دین خشونت افراط‌گرایی و تحجر معرفی و موج اسلام هراسی و اسلام ستیزی را هدایت می‌کند.

جریان اسلام ناب که در تضاد وتباین ذاتی با الحاد و انحراف پنهان ائتلاف غربی عربی وعبری می‌باشد نمی‌تواند از کنار فجایع وجنایات این زنجیره باطل آسوده عبور کند و فریاد مظلومیت مستضعفان را نادیده بگیرد.هرکجا شمه‌ای از طراوت ونورانیت اسلام عقلانی و ظلم ستیز وجود دارد آماج توطئه‌ها و هجمه‌های این ائتلاف شیطانی است.

جنایات اخیر کشتار عزاداران حسینی در آذربایجان و کشتار شیعیان نیجریه بخشی کوچک از کینه وحقد علیه تشیع و با هدایت جریانات وهابیت و صهیونیسم است.شکل‌گیری و رشد قابل توجه شیعیان در نیجریه در کنار شکوفایی امیدها و آرزوهای حق‌طلبان و مستضعفان، موجب بروز و تشدید مخالفت مخالفان از جمله سازمان‌های صهیونیستی و وهابی علیه این جریان و رهبران آنها بوده است.

 بررسی دقیق این مخالفت‌ها از همکاری پنهان دو جریان سلفی و صهیونیستی در قالب حرکت‌های تروریستی علیه شیعیان حکایت دارد. این اقدامات عمدتاً با طراحی موساد و با مشارکت نیروهای امنیتی نیجریه عملیاتی شده است. به عنوان نمونه می‌توان به طرح ترور ناکام شیخ زکزاکی رهبر مذهبی شیعیان در سال ۲۰۰۹م. اشاره کرد. این نقشه قرار بود با انفجار بمب در محل اسکان شیخ زکزاکی در زاریا اجرا شود، اما خود زکزاکی در خطبه‏‌های نماز جمعه روز ۱۱ سپتامبر این نقشه را افشا کرد.

پلیس ایالت کادونا در گزارشی به دولت مرکزی اعتراف کرده بود که سفارت آمریکا خواستار یک اقدام قاطع بر ضد شیعیان نیجریه شده است. در جریان حمله اخیر نیروهای ارتش نیجریه به حسینیه بقیه الله نیز آویگدور لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، قبل از اجرای این عملیات‏ها به نیجریه سفر کرد. این ملاقات در قالب انعقاد یک قرارداد همکاریِ کشاورزی و تکنولوژیکی بین دو کشور انجام شد؛ ولی حاوی یک پیمان محرمانه امنیتی نیز بود که بر اساس آن نه تنها پرسنل امنیتی نیجریه از سوی رژیم صهیونیستی آموزش داده می‌شوند، بلکه در درگیری‏های محلی رأساً دخالت می‌‏کنند. در جمهوری آذربایجان نیز حضور گسترده صهیونیست‌ها به بهانه همکاری‌های علمی وکشاورزی فضایی را ایجاد کرده تا سیاست‌های اسلام ستیزی با هدایت پنهان وهابیت و صهیونیسم و با دستان پلیس آذربایجان انجام شود.

تلاش‌های وهابیت در جمهوری آذربایجان هم صرفا با هدف تغییر در ترکیب جمعیتی و مقابله با جریان شیعی صورت می‌گیرد. و تلاش کشورهای طرفدار وهابیت جهت ایجاد رویارویی در زمینه دینی در آذربایجان واقعیتی انکارناپذیر است. دولت سکولار آذربایجان در همپیمانی با وهابیت وصهیونیسم مجری بخشی از برنامه‌های جهانی مبارزه با اسلام وتشیع است.

بی شک آنچه باعث گستردگی هجمه‌های استکبار برای مقابله با اسلام ناب شده است رشد روزافزون تشیع و اسلام انقلابی با محور انقلاب اسلامی ایران است.اما آینده روشن وعده داده شده محقق خواهد شد و نابودی جبهه باطل و اذنابش فرا خواهد رسید . یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ.
 (خ-۱۲۷۷)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *